لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه مایکروسافت آفیس در مک اپ استور آغاز شد

عرضه مایکروسافت آفیس در مک اپ استور آغاز شد

شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته تا از این پس بسته نرم افزاری آفیس خود برای سیستم عامل مک او اس را از طریق مک اپ استور در اختیار کاربران قرار دهد.

بر این اساس کاربران کامپیوترهای مک از این پس می‌توانند با مراجعه به مک اپ استور بسته نرم افزاری آفیس را دانلود و نصب کنند و به صورت مستقیم به ان دسترسی داشته باشند. تا پیش از این مایکروسافت تنها بسته نرم افزاری آفیس را از طریق بسته‌های جداگانه به صورت دیجیتالی و فیزیکی آماده عرضه کرده بود.

اما حالا کاربران می‌توانند به صورت ویژه و اختصاصی اپلیکیشن‌هایی نظیر وان نوت، ورد، اکسل و پاورپوینت را به همراه دیگر نرم افزارهای حرفه‌ای این بسته را به صورت قانونی از اپ استور آن را دانلود کنند. برای دسترسی به این بسته نرم افزاری از طریق مک اپ استور کاربران باید اقدام به خرید گیفت کارت اپل کرده و سپس اقدام به شارژ حساب کاربری خود کنند. پس از انجام این کار کاربران می‌توانند هزینه لایسنس قانونی بسته نرم افزاری آفیس را از طریق شارژ اپل آیدی خود پرداخت کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که ارائه این بسته نرم افزاری در مک اپ استور حاکی از همکاری جدید اپل با مایکروسافت است که طی آن قرار شده تا اپل با دریافت هزینه کمیسیونی مشخص، اقدام به ارائه اپلیکیشن‌های این کمپانی در مک اپ استور کمد.

نصب آفیس از مک اپ استور به کاربران این امکان را می‌دهد تا از منابع قانونی این نرم افزار را دانلود و نصب کنند و دیگر نیازی به دانلود آن از طریق منابع غیر ایمن نداشته باشند. این مسئله به آن معنا است که اپل به صورت رسمی نرم افزارهای آفیس را تائید کرده است و به همین دلیل اعلام کرده که این بسته نرم افزاری هیچ مشکلی در کارکرد آفیس به وجود نمی‌آورد.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373