لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده اپل در سال 2019 آماده معرفی و عرضه می‌شوند

محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده اپل در سال 2019 آماده معرفی و عرضه می‌شوند

وب سایت AppleInsider در یکی از گزارش‌های جدید خود اعلام کرده که مهندسین و متخصصین شرکت اپل در حال توسعه ابزارهای مبتنی بر واقعیت افزوده هستند و در سال جاری میلادی محصولاتی اختصاصی را بر پایه این فناوری آماده عرضه به بازار خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، برخی از کمپانی‌های شرکت کننده در نمایشگاه CES 2019 اطلاعاتی را فاش کرده‌اند که طی آن‌ها مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا حداقل یک محصول مبتنی بر واقعیت افزوده را در سال جاری میلادی آماده عرضه کند. با وجود اینکه نمایشگاه CES 2019 چند روزی است که پایان یافته است، این گزارش به تازگی از طرف AppleInsider منتشر شده است.

اپل اولین بار در سال 2017 میلادی تلاش‌های خود در زمینه تولید و توسعه دستگاه‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را فاش کرد. در آ زمان تیم کوک، مدیر عامل اجرایی شرکت اپل اطلاعات خاصی در مورد تلاش این شرکت برای توسعه دستگاه‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را منتشر کرد. مدتی کوتاه پس از اظهارات تیم کوک، اپل در جریان WWDC 2017 از بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده خود با عنوان ARKit در کنار آی او اس 11 رونمایی کرد.

اما حالا اپل اینسایدر بر این ادعا است که شرکت اپل تصمیم دارد تا اولین محصولات سخت افزاری خود را مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده آماده عرضه به بازار کند. تا پیش از این شایعات زیادی در مورد تلاش شرکت اپل برای تولید یک عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده منتشر شده بود که حالا مشخص شده است که اپل به احتمال زیاد از اولین نسخه این محصول با قابلیت‌های ویژه در سال 2019 رونمایی می‌کند. در صورت صحت داشتن این شایعات، اپل پس از گوگل دومین شرکتی خواهد بود از عینک مبتنی بر واقعیت افزوده به عنوان جایگزینی برای تلفن‌های هوشمند رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420