لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از اپل موزیک در تبلت‌های اندروید ارائه شد

پشتیبانی از اپل موزیک در تبلت‌های اندروید ارائه شد

 اوایل ماه دسامبر بود که شرکت اپل اعلام کرد که تصمیم به توسعه اپل موزیک برای تبلت‌های اندروید دارد و حالا این کمپانی پس از گذشته کمتر از دو ماه این قابلیت را به کاربران ارائه داده است.

بر این اساس کاربران تبلت‌های اندرویدی می‌توانند با نصب اپلیکیشن اپل موزیک، ساخت اپل آیدی و شارژ حساب کاربری خود از طریق گیفت کارت شرکت اپل به موسیقی‌های در حال پخش در این سرویس دسترسی داشته باشند.

اپل پشتیبانی از اپل موزیک را در حالی به تبلت‌های اندرویدی ارائه داده است که کاربران تلفن‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل مدت‌ها است که می‌توانند به موسیقی‌های مختلف این سرویس دسترسی داشته باشند.

توسعه اپل موزیک برای تبلت‌های اندرویدی یکی از اقدام‌های جدید شرکت اپل در زمینه باز کردن روند کاربری محصولات مختلف به حساب میاید. تا پیش از این سرویس اپل موزیک که در جریان سال 2014 آماده عرضه به کاربران شده بود، فقط به دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل محدود بود؛ اما این کمپانی رفته رفته سیاست‌های خود را در زمینه توسعه سرویس‌های مختلف تغییر داد و امروزه کاربران می‌توانند از اپل موزیک در دیگر دستگاه‌های خود نیز استفاده کنند.

ارائه اپل موزیک در اندروید پس از ارائه آیتونز در ویندوز یکی از قدم‌های مهم اپل برای افزایش میزان کاربران سرویس‌های دیجیتالی و نرم افزاری به حساب میاید. بر این اساس سرویس اپل موزیک از این پس می‌تواند روی اتومبیل‌هایی که مجهز به سیستم‌های پخش مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند نیز قابل اجرا باشد و همانند اسپاتیفای موسیقی‌ها را برای کاربران پخش کنند.

این اقدام اپل همچنین می‌تواند به عنوان یک حرکت رقابتی در برابر اسپاتیفای به حساب میاید که از آن طریق می‌تواند تعداد کاربران اپل موزیک را نسبت به اسپاتیفای افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420