لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون‌ها در هند افزایش پیدا می‌کند

تولید آیفون‌ها در هند افزایش پیدا می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا به منظور کاهش مالیات در نظر گرفته شده برای واردتان آیفون‌ها در آمریکا سرعت تولید این محصولات در هند را افزایش دهد.

بر این اساس کارخانه‌های هندی قرار است حجم بیشتری از آیفون‌های شرکت اپل را تولید کنند و احتمالاً در سال 2019 وظیفه تولید تلفن‌های هوشمند بیشتری به آن‌ها داده خواهد شد. اپل تا به امروز اکثر تلفن‌های هوشمند آیفون خود را در کارخانه‌های چینی تولید و اسمبل می‌کرد. با این حال جنگ تجاری میان آمریکا و چین ، از زمان روی کار آمدن ترامپ باعث شد تا اپل به فکر تولید آیفون‌ها در کشورهای دیگر نیز باشد. اپل بر این اساس وظیفه تولید آیفون اس ای و آیفون 6 پلاس را به کارخانه‌های های هندی داده بود.

اپل در حقیقت همکاری خود را با شرکت‌ها و کارخانه‌های هندی به صورت رزرو نگه داشته است و هنوز به صورت انبوه تولید تمامی آیفون‌های اصلی را به این کارخانه‌ها نداده است. با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در جریان سال جاری میلادی تولید مدل‌های بیشتری از آیفون‌ها را به کارخانه‌های هندی بدهد.

تولید آیفون‌ها در کارخانه‌های هندی باعث می‌شود تا میزان تعرفه مالیانی در نظر گرفته شده دولت آمریکا برای آیفون‌ها کاهش پیدا کند و اپل بتواند برای بار دیگر آیفون‌ها را با همان قیمت سابق در خاک آمریکا به فروش برساند.

شنیده‌ها همچنین حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا فرایند تولید انبوه تعداد بیشتری از آیفون‌ها را در سال آینده به کارخانه‌های هندی بدهد. اپل از همین حالا سرمایه گذاری ویژه‌ای را برای توسعه و ساخت کارخانه‌ها تولید آیفون‌ها در هند کرده است و قرار است در آینده و مشخصاً سال 2020 میلادی آن‌ها را به بهره برداری برساند. بر این اساس می‌توان مطمئن بود که حداقل یک مدل از آیفون‌های 2020 در خاک هند به صورت انبوه تولید خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420