لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایمن‌ترین تلفن هوشمند دنیا است

آیفون ایمن‌ترین تلفن هوشمند دنیا است

گزارش‌های جدید منتشر شده در خبرگزاری نیویورک تایمز حاکی از آن است که آیفون های شرکت اپل ایمن‌ترین تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان هستند.

Nick Confessore به تازگی طی یک مقاله و یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده که طی بررسی‌های متعدد تصمیم به تغییر تلفن هوشمند اندرویدی خود انتخاب آیفون‌ها به عنوان یک گوشی مناسب برای کارهای روزمره گرفته است. بر اساس ادعای این گزارشگر، سیستم عامل اندروید که به عنوان مهم‌ترین رقیب شرکت اپل فعالیت می‌کند، بیشترین حجم از نشتی اطلاعات شخصی کاربران را دارد و به همین دلیل برای افرادی که کارهای امنیتی می‌کنند به هیچ وجه مناسب نخواهد بود.

وی در برنامه تلویزیونی خود اعلام کرده که بررسی‌های انجام شده در سیستم عامل اندروید حاکی از آن است که یک گوشی اندرویدی که روی آن مرورگر کروم نصب شده باشد روزانه 300 لار به طور متوسط اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربران را به وب سایت‌ها و سرورهای مختلف می‌فرستد. علاوه بر این،سیستم عامل اندروید در زمینه‌های متعددی دارای آسیب پذیری های امنیتی است که باعث می‌شود تا اطلاعات شخصی کاربران به طرز قابل توجهی لو برود و وب سایت‌های مختلف و توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها بتوانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

باز بودن سیستم عامل اندروید به روی تمامی توسعه دهندگان و همچنین افزایش دسترسی‌های متعدد در آن باعث شده تا این سیستم عامل و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر آن به عنوان دستگاه‌هایی «گرسنه اطلاعات شخصی کاربران» تلقی شوند. بر این اساس این خبرنگار و مجری برنامه‌های تلویزیونی از دیگر افرادی که به مسائل امنیتی و اطلاعات شخصی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند درخواست کرده تا هر چه سریع‌تر به آیفون‌ها مهاجرت کنند تا از وب سایت‌هایی که اقدام به دزدی اطلاعات شخصی کاربران می‌کنند در امان باشند.

بر این اساس آی او اس ایمن‌ترین سیستم عامل دستگاه‌های همراه به حساب میاید که باعث می‌شود تا امنیت کاربران و اطلاعات شخصی آن‌ها به طرز بهتری حفظ شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373