لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون و اپل واچ به سنسور تشخیص گازهای سمی مجهز می‌شوند

آیفون و اپل واچ به سنسور تشخیص گازهای سمی مجهز می‌شوند

شرکت اپل تصمیم دارد تا احتمالاً در تولید مدل‌های بعدی آیفون یا اپل واچ از سیستم تشخیص گازهای سمی استفاده کند تا امنیت کاربران به صورت ویژه‌تری از طریق این دستگاه‌ها تضمین شود.

شرکت اپل به تازگی یک پتنت جدید را در سازمان ثبت اختراعات آمریکا به ثبت رسانده است که طی آن مشخص شده که این کمپانی در حال کار روی یک سیستم تشخیص گازهای سمی است که از آن طریق دستگاه‌هایی نظیر آیفون یا اپل واچ می‌توانند وجود گازهای سمی را به کاربران اطلاع دهند.

اپل در توضیحات این پتنت در مورد افزایش میزان مرگ و میر افراد به خاطر افزایش گاز سمی کربن مونوکسید در خانه‌ها و اتاق‌ها در فصول سرد سال توضیح داده است و اعلام کرده که سنسور جدید می‌تواند با تشخیص این گاز سمی و موارد مشابه کاربران را از افزایش حجم گازهای سمی در محیط‌های اتاق یا خانه آگاه کند و به آن‌ها در این زمینه هشدار دهد.

این پتنت با عنوان Chemically Robust Miniature Gas Sensors با ترجمه (سنسورهای مینیاتوری مقاوم در برابر گازهای شیمیایی) در سازمان ثبت اختراع آمریکاو توسط شرکت اپل به ثبت رسیده است. این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از این سیستم برای افزایش امنیت کاربران استفاده کند.

بر این اساس به نظر می‌رسد که اپل این سنسور را در اپل واچ مورد استفاده قرار دهد چرا که این ساعت هوشمند همواره در مچ دست کاربران قرار دارد و می‌تواند اطلاعات سلامتی افراد را به صورت لحظه‌ای مانیتور و مورد بررسی قرار دهد. شرکت اپل به احتمال خیلی زیاد در جریان رویداد سپتامبر خود از اپل واچ سری پنج به همراه قابلیت یاد شده رونمایی خواهد کرد و آن را به بازار عرضه می‌کند تا جان کاربران به خاطر وجود گازهای سمی در محیط‌های مختلف در خطر کمتری قرار بگیرد و امنیت جان آن‌ها بیشتر از گذشته تضمین شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420