لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای بهترین گوشی مدرن با سایز کوچک است

آیفون اس ای بهترین گوشی مدرن با سایز کوچک است

از سال 2014 که اپل تصمیم گرفتتا آیفون‌ها را با سایز بزرگ‌تر از 4 اینچ تولید کند، عرضه گوشی‌های مدرت با نمایشگرهای کوچک به طور تقریبی متوقف شد. در این میان آیفون اس ای در حال حاضر تنها گوشی 4 اینچ مدرن و پیشرفته دنیا به حساب میاید.

تا پیش از این، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند تصمیم گرفته بودند تا محصولات خود را با نمایشگرهای بزرگ‌تر آماده عرضه به بازار کنند. بسیاری از گوشی‌ها تا سال 2014 و پیش از تولید آیفون 6 و 6 پلاس دیگر با سایز 4 اینچی تولید نمی‌شدند که البته اپل با ساخت گوشی‌های بزرگ‌تر به دیگر شرکت‌ها در این زمینه انگیزه بیشتری برای ساخت گوشی‌های بزرگ‌تر داد.

امروزه تقریباً می‌توان گفت که گوشی‌های هوشمند پیشرفته و که دارای قدرت سخت افزاری بسیار بالا باشند در سایز 5 اینچ و بیشتر تولید می‌شوند. افزایش حجم باتری و همچنین قابلیت‌های بیشتر در این محصولات به مهم‌ترین دلیل سازندگان گوشی‌های همراه برای ساخت دستگاه‌های بزرگ‌تر تبدیل شده است.

تا پیش از این حتی شرکت سوتی با تولید نسخه کامپکت پرچم‌داران سری اکسپریا Z خود توانسته بود تا توجه بسیاری از طرفداران گوشی‌های هوشمند 4 اینچ و پایین‌تر را به خود جلب کند. این در حالی است که امروزه به دلیل افزایش تمایل‌های به گوشی‌های بزرگ‌تر این محصولات دیگر به آن جدیت گذشته آماده عرضه و تولید در بازار جهانی نمی‌شوند.

در این میان، آیفون اس ای همچنان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات شرکت اپل است که با نمایشگر 4 اینچ آماده عرضه به بازار شده است. اپل به تازگی این مسئله را درک کرده که گوشی‌های با سایز کوچک همچنان در میان کاربران طرفداران خودشان را دارند و به همین دلیل فرایند فروش و عرضه آیفون اس ای را برای بار دیگر از سر گرفته است. بر این اساس اگر شما نیز تمایل به داشتن یک گوشی قدرتمند اما خوش دست و کوچک دارید، آیفون اس ای می‌تواند بهترین گزینه برای شما به حساب آید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373