لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم پیام رسان فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام با هم ترکیب می‌شوند

سیستم پیام رسان فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام با هم ترکیب می‌شوند

شرکت فیس بوک به عنوان صاحب امتیاز سه اپلیکیشن فیس بوک مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ اقدام به عرضه قابلیت ارسال پیام‌ها بین این سه پیام رسان کنند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری نیویورک تایمز شرکت فیس بوک تصمیم دارد تا به کاربران امکان ارسال پیام از طریق یکی از این نرم افزارها را به کاربران در دیگر اپلیکیشن‌ها ارائه دهد. بر این اساس در صورت محقق شدن این رابط میان برنامه‌ای کاربران واتس اپ می‌توانند به کاربران فیس بوک مسنجر پیام دهند یا به کاربران اینستاگرام به صورت دایرکت پیام دهند.

یکی از سخنگویان فیس‌بوک در مصاحبه خود با نیویورک تایمز ضمن تائید این مسئله اعلام کرده که فیس بوک تصمیم دارد تا اکوسیستم خود را در تمامی محصولات و سرویس‌های نرم افزاری آنلاین خود یکپارچه کند و رابطی ایمن و کاربردی را به کاربران ارائه دهد.

سخنگوی فیس بوک اعلام کرده است که این مسئله به صورت مشخص باعث می‌شود تا کاربران دیگر نیازی به نصب یک اپلیکیشن خاص و ساخت حساب کاربری در یکی از این اپلیکیشن‌ها را نداشته باشند و تنها با داشتن حساب کاربری در یکی از این اپلیکیشن‌ها به دیگر کاربران به صورت مستقیم پیام دهند. وی همچنین اعلام کرده که این رابط باعث می‌شود تا پیام‌ها به صورت نظیر به نظیر رمز نگاری شوند و به صورت ایمن پیام‌ها را به افراد مختلف ارائه دهند. این قابلیت تا پیش از این تنها در پیام رسان واتس اپ وجود داشت که البته فیس بوک تصمیم گرفته تا آن را به منظور امنیت هر جه بیشتر نرم افزارهای خود به تمامی اپلیکیشن‌ها گسترش دهد.

فیس بوک یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی را در سراسر جهان در اختیار خود دارد که جمعیت کاربری آن در برخی اوقات بیشتر از جمعیت برخی از کشورهای جهان است. فیس بوک تصمیم دارد تا با ارائه این قابلیت تمامی کاربران خود را تحت پوشش قرار دهد تا کاربران به صورت پیشرفته‌تر و بهینه‌تر امکان ارسال پیام به یکدیگر را داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373