لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برنامه تعویضی اپل برای عرضه آیفون‌های جدید مشخص شد

برنامه تعویضی اپل برای عرضه آیفون‌های جدید مشخص شد

شرکت اپل برای افزایش میزان فروش آیفون XR و XS تصمیم به راه اندازی یک برنامه تعویضی جدید در برخی از کشورهای جدیگرفته است.

این کمپانی تصمیم دارد تا در ازای دریافت آیفون‌های قدیمی‌تر آیفون‌های جدید را با قیمتی بسیار پایین‌تر آماده عرضه به کاربران کند. این کمپانی برای ارائه محصولات جدید خود شروط جدیدی را در نظر گرفته است. این طرح در حال حاضر در آمریکا اجرا شده است با این حال اپل تصمیم دارد تا آن را به دیگر کشورهای سراسر جهان نیز تعمیم دهد.

اپل اعلام کرده که با دریافت 499 دلار در کنار آیفون‌های قدیمی می‌تواند آیفون‌های جدید را به کاربران ارائه دهد. با این حال باید در نظر داشت که در این طرح اپل آیفون‌ها را لاک و تحت قرار داد با اپراتورهای تلفن‌های همراه در آمریکا به فروش می‌رساند. بر این اساس امکان استفاده از آن‌ها با سیم کارت‌های دیگر کشورها تا حدودی به صرف نخواهد بود چرا که در این صورت کاربران باید هزینه قرار دادی که اپل با شرکت اپراتوری بسته را پرداخت کنند.

در این طرح، آیفون 8 و 7 پلاس در ازای پرداخت 449 دلار را با آیفون XR تعویض می‌کند. کاربران می‌توانند به جای آن به صورت ماهیانه 18.99 دلار پرداخت کنند و صاحب آیفون جدید شوند. علاوه بر این، اپل با دریافت 200 دلار بیشتر می‌تواند به کاربران امکان دریافت آیفون XS را ارائه دهد.

اپل در این طرح تعویضی آیفون‌های 7، 6 اس، 6 پلاس و 6 را نیز دریافت می‌کند و برای برخی از آن‌ها هزینه بیشتری را از کاربران دریافت می‌کند و در عین حال به آن‌ها آیفون XR و XS را ارائه می‌دهد.

گفتنی است که با توجه به تحت قرار بودن و لاک بودن این آیفون‌ها و وجود طرح رجیستری در ایران، خرید این آیفون‌ها و وارد کردن آن‌ها به داخل ایران به‌صرفه نخواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420