لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.2 یک تغییر بسیار بزرگ در محصولات اپل خواهد بود

آی او اس 12.2 یک تغییر بسیار بزرگ در محصولات اپل خواهد بود

اولین نسخه بتای آی او اس 12.2 به تازگی برای توسعه دهندگان منتشر شده است و کسانی که حساب 99 دلاری اپل را خریداری کرده‌اند می‌توانند به این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل دسترسی داشته باشند.

بر اساس بررسی‌هایی که وب سایت‌های خبری و توسعه دهندگان آیفون‌ها انجام داده‌اند، اپل تصمیم دارد تا در تغییرات بسیار زیادی را در این نسخه اعمال کند و پس از آن روند کاربری دستگاه‌های خود را تغییر دهد. آی او اس 12.2 یکی از بزرگ‌ترین تغییرات اپل در سال 2019 به حساب میاید و اپل تصمیم دارد تا به همراه این سیستم عامل بسیاری از محصولات سخت افزاری دیگر خود را آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، شرکت اپل در توسعه این محصول اطلاعات زیادی از محصولات خود را فاش کرده که شامل موارد زیر می‌شوند.

  • 1.آیپد نسل 7: اپل در نسخه بتای توسعه دهندگان این نسخه نشان داده که آیپد نسل 7 قرار است با پشتیبانی از نمایشگر 10 اینچی آماده عرضه به بازار شود. این مسئله به آن معنا است که اپل حاشیه‌های کناری آیپد نسل 7 را کم می‌کند یا شاید هم فیس آیدی را در این محصول آماده عرضه می‌کند.
  • 2.آیپاد تاچ نسل 7: بررسی لیست دستگاه‌های قابل پشتیبانی از آی او اس 12.2 حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا در توسعه این سیستم عامل امکان پشتیبانی آیپاد نسل 7 را نیز فراهم آورد و این محصول هم‌زمان با عرضه نسخه نهایی آی او اس جدید آماده عرضه به بازار می‌شود.
  • 3.ایرپاد 2: اپل تصمیم دارد تا در توسعه آی او اس 12.2 امکان پشتیبانی از ایرپاد 2 را به کاربران ارائه دهد. بر این اساس کاربران می‌توانند با گفتن عبارت Hey Siri به دستیار دیجیتالی سیری در ایرپاد دسترسی داشته باشند
  • 4.پشتیبانی از مجلات: اپل در توسعه اپلیکیشن Apple News آی او اس 12.2 نشان داد که از این پس تصمیم به فروش اشتراک مجلات مختلف در پلتفرم اختصاصی خود را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420