لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان خرید اشتراک مجله‌ها به Apple NEWS اضافه شد

امکان خرید اشتراک مجله‌ها به Apple NEWS اضافه شد

سال گذشته بود که اپل تصمیم به خرید استارت آپ تکسچر در زمینه ارائه اشتراک مجله‌ها به صورت دیجیتالی و اینترنتی کرده بود و حالا مشخص شده است که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا این امکانات را در اختیار کاربران قرار دهد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط توسعه دهندگان از آی او اس 12.2 مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی و مشخصاً یک سال پس از خرید سرویس تکسچر امکان خرید اشتراک‌های مجله اینترنتی را به کاربران ارائه دهد.

کاربران می‌توانند از طریق شارژ حساب اپل ایدی خود با استفاده از کارت‌های اعتباری و گیفت کارت، اقدام به خرید اشتراک مجله‌های مختلف کنند. این سرویس از طریق اپلیکیشن Apple News به کاربران ارائه شده است که باعث می‌شود تا کاربران با رابط کاربری یکپارچه و متناسب با ظاهر سیستم عامل ای او اس بتوانند به مجله‌های اینترنتی مختلف دسترسی داشته باشند.

بر این اساس اپل تصمیم دارد تا مجله‌های اینترنتی را به سرویس‌های اینترنتی دیگر خود نیز اضافه کند و کاربران از آن طریق می‌توانند علاوه بر دسترسی به فیلم‌ها و موسیقی‌ها در آیتونز و اپل موزیک به مجله‌های اینترنتی نیز دسترسی داشته باشند. اپل تا پیش از این نیز امکان دسترسی به خرید کتاب‌های الکترونیکی را از طریق Apple Books که قبلاً با عنوان iBook شناخته می‌شد را به کاربران ارائه داده بود.

بر این اساس اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و نهایتاً تا دو ماه آینده این امکان را به کاربران ارائه دهد و تنها لازمه استفاده از این مجله‌ها شارژ حساب کاربری با استفاده از گیفت کارت اپل یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی قابل پشتیبانی توسط اپل است. کاربران از این طریق می‌توانند به نسخه‌های جدید تمامی مجله‌های بین‌المللی دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373