لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتخاب جان سروجی به عنوان مدیر عامل اجرایی اینتل تکذیب شد

انتخاب جان سروجی به عنوان مدیر عامل اجرایی اینتل تکذیب شد

هفته پیش بود که شایعاتی در مورد احتمال انتخاب شدن جان سروجی به عنوان مدیرعامل اجرایی شرکت اینتل از طرف سهام داران این کمپانی منتشر شده بود.

اما حالا مشخص شده است که جان سروجی تصمیم رأی ترک شرکت اپل و پیوستن به اینتل ندارد. جان سروجی مدت‌ها است که به عنوان نایب رئیس بخش تراشه‌های کم مصرف و پردازنده‌های اختصاصی آیفون‌ها در شرکت اپل کار می‌کند. بر این اساس مشخص شده است که او همچنان تصمیم دارد تا در شرکت اپل در زمینه توسعه و طراحی پردازنده‌های سری A به کار رفته در آیفون‌ها و آیپدها با شرکت اپل همکاری کند و تصمیم به انتقال به اینتل را ندارد.

«اشرف عیسی» یکی از منابع خبری نزدیک به شرکت اینتل به تازگی طی توییت جدید خود اعلام کرده که اینتل تصمیمی برای استخدام جان سروجی ندارد و در عین حال نیز سروجی تصمیم برای ترک اپل و استخدام در شرکت دیگر را ندارد. شرکت اینتل به هیچ وجه تا به امروز نام سروجی را در لیست نامزدهای انتخاب مدیر عامل اجرایی خود در نظر نگرفته است و تصمیمی برای استفاده او ندارد.

جانی سروجی نزدیک به یک دهه از سال 2993 تا 2005 در شرکت اینتل کار می‌کرد و پس از آن با شرکت‌هایی نظیر ای بی ام نیز همکاری کرده بود. او در سال 2008 و مشخصاً طی پروژه توسعه تراشه A4 که برای آیفون 4 در حال توسعه بود، به استخدام شرکت اپل درآمد و تا به امروز نیز با این کمپانی همکاری کرده است. سروجی در سال 2015 به عنوان یکی از مدیران شرکت اپل انتخاب شد و از آن موقع به بعد به صورت مستقیم زیر دست تیم کوک به فعالیت در زمینه توسعه تراشه‌های اصلی آیفون‌ها و آیپدها در حال کار است. او در حال حاضر نایب رئیس بخش توسعه تراشه‌های نیمه هادی در شرکت اپل است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373