لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات آیپاد تاچ نسل 7 و آیپد نسل 7 در آی او اس 12.2 فاش شد

اطلاعات آیپاد تاچ نسل 7 و آیپد نسل 7 در آی او اس 12.2 فاش شد

بررسی‌های انجام شده از آی او اس12.2 بتا حاکی از آن است که اپل به صورت مشخص تصمیم دارد تا آیپاد تاچ نسل 7 را به همراه آیپد نسل 7 آماده عرضه کند.

از ماه گذشته شایعات زیادی در مورد تلاش ال برای تولید و آماده سازی آیپاد تاچ نسل 7 و آیپد نسل 7 منتشر شده بود این شایعات بیشتر با تکیه بر اطلاعات دریافتی از شرکت‌های عضو زنجیره تأمین منتشر می‌شدند. اما حالا مشخص شده است که اپل در توسعه آی او اس 12.2 اولین تلاش‌ها و بسترهای نرم افزاری را برای تولید و عرضه این محصولات فراهم کرده است.

بر این اساس شرکت اپل احتمالاً تا دو ماه دیگر طی اولین کنفرانس شرکت خود در سال 2019 فرایند معرفی و عرضه آیپاد تاچ نسل هفت و آیپد نسل هفتم را آغاز خواهد کرد و پس از آن این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در کنار آیپاد تاچ و آیپد جدید ایرپادهای نسل دوم خود را نیز برای عرضه به بازار آماده کند. تمامی این محصول با قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری جدید آماده عرضه به بازار می‌شوند و به احتمال زیاد اپل در طراحی آن‌ها تغییرات زیادی را اعمال نمی‌کند. با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که آیپاد تاچ نسل 7 دارای حداقل یکی از سیستم‌های احراز هویت بیومتریک شامل تاچ آیدی یا فیس آیدی خواهد بود و اپل آن را با امنیت بیشتری نسبت نسل قبلی آماده عرضه می‌کند.

اپل احتمالاً آیپد مینی 5 را نیز در کنار این محصولات آماده معرفی و عرضه می‌کند که از لحاظ طراحی تغییرات بسیار زیادی نسلت به نسل قبلی نمی‌کند. بر این اساس باید در روزهای پایانی اسفند 97 یا فروردین 98 منتظر برگزاری یک رویداد جدید از شرکت اپل بود که در آن تعداد زیادی از محصولات سخت افزاری این شرکت آماده معرفی خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420