لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعاتی از ایرپاد 2 در آی او اس 12.2 بتا منتشر شد

اطلاعاتی از ایرپاد 2 در آی او اس 12.2 بتا منتشر شد

آی او اس 12.2 بتا به تازگی آماده عرضه شده است و حالا مشخص شده که اطلاعاتی از ایرپاد 2 در این نسخه از سیستم عامل همراه اپل ارائه شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از کدهای داخلی بتای اول آی او اس 12.2 مشخص شده است که ایرپاد 2 دارای قابلیت فراخوانی لحظه‌ای دستیار دیجیتالی سیری است و کاربران کافی است با گفتن عبارت Hey Siri در هر لحظهبه ای دستیار دیجیتالی دسترسی پیدا کنند. ایرپادهای بی‌سیم امروزی شرکت اپل دارای قابلیت فراخوانی سیری به صورت صوتی نیستند و به همین دلیل کاربران مجبور هستند تا برای فراخوانی این دستیار دیجیتالی از هپتیک انجمن آن استفاده کنند.

نسخه دوم ایرپاد 2 بر اساس شایعات منتشر شده قرار است در نیمه اول سال جاری میلادی و در کنار آیپد نسل 7 و آیپد مینی 5 آماده عرضه شود. بر این اساس اپل تا پیش از شروع فرایند عرضه آیپد 12.2 این محصول را آماده عرضه به بازار می‌کند.

شایعات حاکی از آن است که ایرپاد 2 دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به همراه امکان مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. اپل احتمالاً برای این محصول استاندارد IP67 یا IP68 را دریافت می‌کند تا کاربران به صورت حرفه‌ای‌تر از این محصول بتوانند استفاده کنند.

اپل به احتمال زیاد در جریان رویداد اول خود که در اسفند 97 یا فروردین سال 1398 برگزار می‌شود از این محصولات جدید خود رونمایی می‌کند و پس از آن به صورت هم‌زمان فرایند فروش آن‌ها را در کنار ایرپاور آغاز خواهد کرد. گفتنی است که ایرپاور قرار بود تا پیش از پایان یافتن سال 2018 میلادی آماده عرضه به بازار شود که در حال حاضر با تأخیر یک ماهه مواجه شده است و اپل آن را آماده عرضه به بازار نکرده است که به احتمال زیاد در اولین کنفرانس اپل در سال جدید آماده عرضه به بازار خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373