لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر بخش توسعه باتری تلفن‌های هوشمند سامسونگ به اپل پیوست

مدیر بخش توسعه باتری تلفن‌های هوشمند سامسونگ به اپل پیوست

سال گذشته اپل بابت مشکلات به وجود آمده بر سر باتری آیفون‌ها و در نهایت کاهش عمدی سرعت این تلفن‌های هوشمند با ضرر قابل توجهی مواجه شد.

در این میان گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اپل در سال جدید میلادی تصمیم به استخدام مدیر بخش تأمین و توسعه باتری‌های تلفن‌های هوشمند شرکت کره‌ای سامسونگ گرفته است.. بر اساس گزارش جدید بلومبرگ Soonho Ahn که تا پیش از این در بخش تامی قطعات مربوط به باتری‌ها در شرکت سامسونگ کار می‌کرد حالا به استخدام شرکت اپل درآمده و قرار است در این کمپانی آماده انجام وظیفه شود.

وی متخصص توسعه باتری‌های لیتیوم یونی مناسب در تلفن‌های هوشمند است. بر اساس رزومه او که در لینکداین آمده است Soonho Ahn تا پیش از این نایب ریس بخش تحقیق و توسعه نسل بعدی باتری‌های مناسب برای تلفن‌های هوشمند است.

اپل تصمیم دارد تا با استخدام این فرد متخصص فعالیت بهتری در زمینه توسعه باتری‌های تلفن هوشمند اختصاصی خود کند. این مسئله به این معنا است که اپل در جریان سال جاری میلادی باتری‌های بهینه‌تری را برای تلفن‌های هوشمند خود توسعه خواهد داد و از آن‌ها برای بهینه سازی میزان مصرف تلفن‌های هوشمند آیفون که در سال 2019 میلادی به بازار عرضه می‌شوند، استفاده خواهد کرد.

اپل همچنین تصمیم دارد تا به طور کامل در زمینه تأمین قطعات آیفون‌ها مستقل شود و بدون همکاری با دیگر شرکت‌ها فعالیت خود را در بازار گوشی‌های هوشمند ادامه دهد. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که اپل در سال جاری میلادی تصمیم دارد تا باتری آیفون‌های آیفون‌ها را به صورت مستقل خودش تولید کند و بدون نیاز به شرکت‌های دیگر در این زمینه فعالیت کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373