لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بیش از 200 نفر از متخصصین پروژه تایتان را تعدیل کرد

اپل بیش از 200 نفر از متخصصین پروژه تایتان را تعدیل کرد

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری CBNC شرکت اپل بیش از 200 نفر از متخصصین پروژه تایتان خود را تعدیل کرده است.

یکی از سخنگویان شرکت اپل در مصاحبه خود با CBNC این مسئله را تائید کرده با این حال اعلام کرده که اپل همچنان به دنبال ادامه پروژه توسعه سیستم‌های خودران در اتومبیل‌ها است و پروژه تایتان به طور کامل متوقف نشده است. علاوه بر این مشخص شده است که تعداد زیادی از نیروهای کاری پروژه تایتان در حال حاضر به بخش‌های دیگر انتقال پیدا کرده‌اند.

سخنگوی اپل اعلام کرده که این کمپانی همچنان استعدادهای زیادی را در تیم کاری خود نگه داشته است و اپل تصمیم دارد تا سیستم‌های خودران و تکنولوژی‌های مبتنی بر آن را توسعه دهد. وی همچنین اعلام کرده که شرکت اپل همچنان تصمیم دارد تا روی فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی تمرکز کند.

اپل در اوت سال 2018 میلادی یکی از متخصصین مهم شرکت تسلا را به استخدام خود درآورد تااز آن طریق پروژه تایتان را به صورت جدی‌تر آماده توسعه کند. پروژه تایتان در سال 2014 راه اندازی شد و تا به امروز روی مطالعه، تحقیق و توسعه سیستم‌های هوشمند اتومبیل‌های خودران فعالیت می‌کرد.

با این حال بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل به دلیل کاهش میزان درآمد خود در بازه سه ماهه پایانی سال 2018 میلادی تصمیم به توقف این پروژه گرفته است و فعلاً نیز تصمیمی به صورت جدی برای توسعه و ساخت سیستم‌های خودران در اتومبیل‌ها را ندارد.

این در حالی است که مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس شرکت اپل تا پیش از این اعلام کرده بود که شرکت اپل نهایتاً تا پیان سال 2020 میلادی به صورت جدی وارد صنعت ساخت اتومبیل‌های خودران می‌شود و اولین تلاش‌های شرکت یاد شده در سال 202 نمایان خواهد شد که در حال حاضر گویا تحقق این مسئله در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420