لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از سال 2020 تمامی آیفون‌های با نمایشگر اولد تولید می‌شوند

از سال 2020 تمامی آیفون‌های با نمایشگر اولد تولید می‌شوند

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا از سال 2020 میلادی تمامی تلفن‌های هوشمند آیفون خود را با نمایشگر اولد آماده عرضه به بازار کند.

گزارش جدید وال استریت ژورنال حاکی از آن است که اپل تولید و عرضه آیفون‌های مبتنی بر پنل‌های نمایشگر ال سی دی را در سال 2019 متوقف خواهد کرد و پس از معرفی نسخه دوم آیفون XR دیگر تصمیمی برای تولید کوشی های هوشمند با پنل ال سی دی نخواهد داشت.

این اولین باری نیست که گزارشی مبنی بر عدم تولید آیفون‌های مبتنی بر ال سی دی در سال 2020 منتشر می‌شود. تا پیش ا زا این نیز مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل اعلام کرده بود که اپل از سال میلادی آینده دیگر تصمیم به تولید آیفون‌های مبتنی بر نمایشگر ال سی دی ندارد و پس از آن تمامی محصولات خود در زمینه تلفن‌های هوشمند را با نمایشگرهای اولد آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند.

اپل اولین بار در سال 2017 تصمیم به استفاده از پنل اولد در آیفون X گرفت. این کمپانی در آن زمان با مشکلات بسیاری ابر سر تأمین پنل اولد به کار رفته در این محصولات مواجه بود. این مسئله به طور مشخص به فعالیت رقابتی سامسونگ و انحصار فناوری مورد استفاده آن مربوط می‌شد. به همین دلیل اپل با کمپانی‌های دیگر نظیر ال جی در زمینه تولید انبوه پنل‌های اولد همکاری کرد. علاوه بر این اپل از سال 2018 تلاش کرد تا تولید پنل‌های اولد را به صورت خودکفا و از طریق یک کارخانه ژاپنی شروع کند. همین مسئله نشان می‌دهد که اپل به احتمال زیاد از سال 2020 به بعد تمامی محصولات خود را به سمت استفاده از پنل اولد می‌برد و دیگر تمایلی به استفاده از نمایشگرهای ال سی در تلفن‌های هوشمند خود نخواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420