لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای دوازدهمین سال متوالی عنوان تحسین شده ترین کمپانی را دریافت کرد

اپل برای دوازدهمین سال متوالی عنوان تحسین شده ترین کمپانی را دریافت کرد

شرکت اپل 12 سال است که به عنوان تحسین شده ترین کمپانی دنیا شناخته می‌شود و مجله Fortune’ در گزارش سالانه خود این بار نیز اپل را به عنوان بهترین کمپانی از لحاظ موفقیت عنوان کرده است.

این مجله پس از شرکت اپل نام کمپانی آمازون را در لیست برترین شرکت‌های تحسین شده آورده است. اپل و آمازون از اواخر سال 2017 با یک دیگر در زمینه تبدیل شدن به شرکت یک تریلیون دلاری رقابت داشتن که هر دو توانستند این عنوان را برای خود به دست آورند. با این حال اپل به دلیل مشکلات ناشی از درآمد کم از تعویض باتری آیفون‌ها در سال 2018 و کاهش میزان فروش آیفون XR در چین با مشکلات اقتصادی بسیار زیادی مواجه شد و عنوان شرکت یک تریلیون دلاری را از دست داد.

با این حال مجله Fortune’ اعلام کرده مسائل مالی باعث نشده است تا اپل به عنوان یک شرکت تحسین شده شناخته نشود. این کمپانی در میان 50 شرکت برتر جهان رتبه اول را دریافت کرده است چرا که هر ساله با معرفی و عرضه محصولات جدید و ارائه قابلیت‌های جدیدتر توانسته طرفداران خود را در سراسر جهان افزایش دهد.

Fortune همچنین اعلام کرده که یکی از دلایل اصلی موفقیت اپل برای فعالیت تجاری در سراسر جهان به معرفی تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی این کمپانی بازمی‌گردد. تیم کوک توانسته خود را به عنوان چهره انسان برند اپل در ذهن بسیاری از افراد در سراسر جهان ثبت کند و این مسئله باعث موفقیت روز افزون شرکت اپل و محبوبیت محصولات آن شده است.

البته این ادعا در حالی مطرح شده است که بسیاری از تحلیل گران با این مسئله موافق نیستند و اعلام کرده‌اند که تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی اپل محبوبیت زیادی نسبت به استیو جابز ندارند و پیشنهاد داده‌اند تا جانی آیو به عنوان چهره انسانی اپل معرفی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373