لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.1.3 برای رفع مشکلات نرم افزاری آیپد پرو منتشر شد

آی او اس 12.1.3 برای رفع مشکلات نرم افزاری آیپد پرو منتشر شد

شرکت اپل از روز گذشته فرایند عرضه آی او اس 12.1.3 را به عنوان پنجمی آپدیت عمومی سیستم عالم آی او اس 12 شروع کرد.

در این نسخه که از دو روز پیش برای تمامی کاربران ارائه شده است، بسیاری از مشکلات نرم افزاری که در آیپد پرو، امکان اتصال دستگاه‌های مختلف به هوم پاد وجود داشت و همچنین مشکلات نرم افزاری کارپلی برطرف شده است.

آی او اس 12.1.3 برای آن دسته از کاربرانی که دستگاه‌های خود را تا پیش از این به روز نگه داشته‌انداز طریق سیستم ارسال به روز رسانی‌های OTA ارائه شده است. بر این اساس کاربران می‌توانند با دریافت این نسخه به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

تا پیش از این بسیاری از کاربران آیپد پرو 2018 اعلام کرده بودند که آی او اس 12 در برخی از بخش‌های تنظیمات و رابط کاربری دارای مشکلات خاصی است و دستگاه برای مدت چند ثانیه هنگ می‌کند. این در حالی است که در آپدیت یاد شده این مشکل برطرف شده است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

گفتنی است که آی او اس 12.1.3 مشکلات دیگری از دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل همراه شرکت اپل را نیز برطرف می‌کند. بسیاری از کاربران برای اتصال و کنترل محتوای در حال پخش در هوم پاد و کارپلی با مشکل مواجه بودند که حالا با دانلود و نصب این نسخه می‌توانند به صورت بهینه‌تر از این اسپیکرهای هوشمند و سیستم‌های پخش اتومبیل خود استفاده کنند. این مشکل به صورت مشخص در آیفون‌های 2018 رایج‌تر بود که باعث می‌شد تا دستگاه به صورت ناخواسته ارتباطش با اسپیکر یا کارپلی قطع شود که حالا در نسخه جدید این مشکلات برطرف شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود در اکوسیستمشرکت اپل استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420