لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فلکس گیت: مک بوک پروهای 2016 به بعد با چالش در زمینه نمایشگر مواجه هستند

فلکس گیت: مک بوک پروهای 2016 به بعد با چالش در زمینه نمایشگر مواجه هستند

بر اساس گزارش موسسه فلکس گیت، مک بوک پروهای 2016 شرکت اپل با یک مشکل خاص در زمینه کارکرد نور پس زمینه نمایشگر مواجه هستند.

بر اساس ادعای این موسسه مک بوک پروهای جدید پس از مدتی با مشکلات بک لایت مواجه می‌شوند که این مسئله مشخصاً به تاچ بار و حرارت ایجاد شده از طرف آن مربوط است. از طرف دیگر وب سایت آی فیکس ایت اعلام کرده که این مسئله تا به امروز ناشناخته بوده است با این حال کابل فلت نمایشگرهای مک بوک پرو 2016 به بعد بسیار نازک است و خرابی ناشی از حرارت ایجاد شده از طرف تاچ بار در این محصول بعید نخواهد بود.

در حقیقت آی فیکس ایت این مسئله را رد یا تائید نکرده است با این حال مشکل یاد شده برای تعداد کمی از کاربران ایجاد شده است و این مسئله باعث شده تا برخی از کاربران از خرید مک بوک پروهای جدید ناراضی باشند. گفتنی است که اپل هنوز در این زمینه پاسخی ارائه نداده است و فراگیر بودن این مشکل را تائید نکرده است.

بر این اساس نمی‌توان مطمئن بود که پس از طراحی کیبوردهای پروانه‌ای که در مک بوک پروهای 2016 و 2017 مشکل ایجاد کرده بود، مشکل بک لایت نمایشگر دومین مشکل عمده و بارز این محصولات به حساب میاید یا فلکس گیت بر اساس تعدادی محدود از دستگاه‌های خراب اقدام به انتشار چنین گزارشی کرده است.

البته بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که در صورت بروز این مشکل شرکت اپل از طریق اپل استورهای رسمی در سراسر جهان دستگاه‌ها را به صورت رایگان برای آن‌ها تعمیر کرده است و بابت این مسئله از آن‌ها هزینه‌ای دریافت نکرده است.

گفتنی است که با وجود محدود بودن این مشکل در حال حاضر یک طومار اینترنتی با 2 هزار 200 امضا برای رفع این مشکل در مک بوک‌ها ایجاد شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420