لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دگزومارک: آیفون XS یکی از بهترین دوربین‌های سلفی را دارد

دگزومارک: آیفون XS یکی از بهترین دوربین‌های سلفی را دارد

 بر اساس گزارش جدید موسسه دگزومارک، آیفون XS و XS Max در تست‌های مشخصی توانسته‌اند یکی از بهترین نتایج را ارائه دهند و نام خود را در لیست بهترین دوربین‌های سلفی جهان ثبت کنند.

این گزارش در روز گذشته منتشر شده است که حاکی از آن است که آیفون XS یکی از 12 تلفن هوشمند دارای بهترین دوربین سلفی در سراسر جهان است. بر این اساس پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در سال 2018 امتیازی معادل 82 از طرف موسسه دگزومارک دریافت کرده است.

البته این تلفن هوشمند عنوان بهترین دوربین سلفی جهان را برای خود به ثبت نرسانده است و تلفن‌های هوشمندی نظیر گوگل پیکسل 3، گلکسی نوت 9 و می میکس 3 شرکت شیائومی امتیازهای بهتری را دریافت کرده‌اند. بر اساس ادعای دگزومارک مهم‌ترین نقطه ضعف دوربین سلفی آیفون ایکس اس مکس در عدم توان بهینه سازی تصاویر گرفته شده در محیط‌های دارای نور کم است. این محصول نسبت به رقبای خود عکس‌هایی با کیفیت پایین‌تری در محیط‌های کم نور ثبت می‌کند.

این در حالی است که حالت پرتره ارائه شده در دوربین سلفی آیفون XS و XS Max یکی از خاص‌ترین و اختصاصی‌ترین قابلیت‌های در تلفن‌های هوشمند به حساب میاید. بسیاری از تلفن‌های هوشمند در دوربین سلفی خود قابلیت گرفتن تصاویر سلفی را به کاربران ارائه نمی‌دهند. این در حالی است که دوربین سلفی آیفون XS و XS Max علاوه بر ارائه این قابلیت به کاربران در زمینه احراز هویت بر اساسچهره خود نیز کمک می‌کند. دوربین ترودپت ارائه شده در این تلفن هوشمند به کاربران قابلیت تشخیص چهره به صورت سه بعدی را می‌دهد و در عین حال امکان گرفتن تصاویر باکیفیتی را از طریق بخش سلفی در اپلیکیشن Camera را می‌دهد.

با این حال دگزومارک امتیاز نسبتاً خوبی را به دو پرچم‌دار جدید شرکت اپل داده است و این مسئله نشان می‌دهد که آیفون XS یکی از بهترین گوشی‌های عرضه شده تا به امروز در بازار جهانی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420