لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین کلاینت وب اپل موزیک با ظاهر شبیه‌تر به نسخه اصلی آماده عرضه شد

دومین کلاینت وب اپل موزیک با ظاهر شبیه‌تر به نسخه اصلی آماده عرضه شد

چند ماه پیش بود که اولین کلاینت وب برای اپل موزیک توسط یک توسعه دهنده ایرانی آماده عرضه شده بود و حالا دومین کلاینت برای این سرویس پخش موسیقی با ظاهری بهتر و شبیه‌تر به نسخه موبایل آن آماده عرضه شده است.

نسخه اولیه این کلاینت بر پایه طراحی متریال شرکت گوگل توسعه یافته بود که تجربه کاربری آن را شبیه به دستگاه‌های اندرویدی می‌کرد. اما دومین کلاینت اپل موزیک به تازگی با نام Musish آماده عرضه شده است. این صفحه وب، دارای بک گراند سفید رنگ هم شکل با اپلیکیشن اپل موزیک است. استفاده از این نسخه وب برای دسترسی به موسیقی‌های اپل موزیک به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ای مشابه با آیفون‌ها و آیپدها را روی نسخه دسکتاپ داشته باشند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس کافی است به آدرس آن مراجعه کرده و در کامپیوتر دسکتاپ خود اطلاعات مربوط به اپل آیدی خود را وارد کرده و از موسیقی‌های مورد علاقه خود در اپل موزیک لذت ببرند.

یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف اپل موزیک تا به امروز، عدم پشتیبانی از نسخه وب آن است. در حقیقت کاربران اپل موزیک تنها به استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و اندروید محدود هستند. با این حال کاربران می‌توانند با استفاده از این کلاینت، اپل موزیک را در تمامی دستگاه‌های متصل به اینترنت خود اجرا کنند.

گفتنی است که سرویس یاد شده به طور کامل مورد تائید شرکت اپل نیست و به همین دلیل ممکن است باگ‌های زیادی در استفاده از آن وجود داشته باشد. ضمن اینکه کاربران برای استفاده از این سرویس مستلزم ارائه اطلاعات اپل آیدی خود هستند که این مسئله ممکن است اطلاعات شخصی آن‌ها را در خطر قرار دهد و افراد ناشناس شاید بتوانند به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373