لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با ساعت 350 هزار دلاری که به تقلید اپل واچ ساخته شده آشنا شوید

با  ساعت 350 هزار دلاری که به تقلید اپل واچ ساخته شده آشنا شوید

بسیاری از ساعت سازان سوئیسی امروزه از فعالیت اپل در زمینه تولید ساعت‌های مچی رضایت ندارند و بر این ادعا هستند که یک شرکت کامپیوتری بازار آن‌ها را در اختیار خود نگه داشته است. در این میان، شرکت MOSER با تقلید از شرکت اپل در زمینه طراحی یک ساعت مچی و ساخت یک ویدیو تبلیغاتی شبیه به اپل واچ سعی کرده تا با نسخه‌های لوکس این ساعت هوشمند رقابت کند.

این ساعت لوکس دقیقاً با ابعاد اپل واچ ساخته شده است و در بخش بندهای آن از همان ظاهر ویژه بندهای هرمس تقلید شده است. با این حال این ساعت دارای عقربه یا عدد نیست. تنها چیزی که کاربر این ساعت می‌تواند مشاهده کد یک چرخ دنده با مکانیزم ویژه است که تحت تأثیر جاذبه واکنش نشان می‌دهد.

این مکانیزم باعث می‌شود تا با بالا بردن مچ دست و مشاهده ساعت بتوان همانند اپل واچ زمان را تشخیص داد. این شرکت ساعت سازی سوئیسی اعلام کرده که این محصول می‌تواند یک دستگاه لوکس و جایگزین برای اپل واچ باشد که با اصول یک ساعت سنتی مکانیکی آماده عرضه شده است.

MOSER در تبلیغات خود نیز به اپل واچ به صورت مستقیم اشاره کرده و آن را به خاطر نمایش دادن نوتیفیکیشن‌ها دستگاهی خوانده که باعث تلف شدن وقت کاربران می‌شود و مهم‌ترین حسن این ساعت هوشمند از دیدگاه سازنده‌اش مربوط به عدم نمایش اطلاعاتی بیشتر از زمان می‌شود.

این ساعت دارای چرخ دنده مشابه با دیجیتال کراون است که می‌تواند برای تنظیم ساعت مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است که این ساعت غیر از نمایش دادن زمان هیچ توانایی دیگری ندارد؛ اما ظاهر آن تا حد زیادی لوکس و خاص است و باعث اعتماد به نفس استفاده کننده‌اش می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420