لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایمیل‌های مربوط به درخواست همکاری اپل با کوالکام برای تولید آیفون XS فاش شد

ایمیل‌های مربوط به درخواست همکاری اپل با کوالکام  برای تولید آیفون XS فاش شد

 حدود ده روز پیش بود که جف ویلیامز مدیر بخش عملیات شرکت اپل در دفاعیات خود در جریان دادگاه مربوط به رسیدگی شکایت شرکت کوالکام اعلام کرده بود که در زمان تولید آیفون XS و XS Max از کوالکام برای تولید انبوه مودم‌های ارتباطی درخواست همکاری کرده است.

اما حالا خبرگزاری بلومبرگ طی گزارش اخیر خود ایمیل‌های مربوط به درخواست همکاری اپل با کوالکام در زمینه تولید انبوه قطعات آیفون XS و XS Max را فاش کرده است. در گزارش بلومبرگ ایمیلی منتشر شده که از طرف جف ویلیامز به استیو مالانکوف مدیر عامل اجرایی شرکت کوالکام ارسال شده است. ویلیامز در این ایمیل ابتدا به پتنت‌های نقض شده کوالکام اشاره کرده است و در ادامه از مالانکوف درخواست همکاری در زمینه تأمین قطعات ارتباطی آیفون‌های 2018 را کرده است.

در این ایمیل ویلیامز اعلام کرده که شرکت اپل به هیچ وجه کدهای اختصاصی کوالکام در زمینه توسعه تراشه‌های ارتباطی را فاش نکرده و آن‌ها را در اختیار شرکت اینتل قرار نداده است و ادعای کوالکام را قضاوت بی‌اساس و زود هنگام خوانده است.

در پاسخ به این ایمیل، مالانکوف از ویلیامز و اپل درخواست عقد قراردادی مشخص در ازای شروع دوباره همکاری دو کمپانی را کرده است. مالانکوف درخواست کرده تا اپل طی قراردادی ویژه متعهد به استفاده از مودم‌های کوالکام در حداقل 50 درصد آیفون‌های معرفی و عرضه شده دو سال آینده شود.

این ایمیل‌ها در حالی فاش شده‌اند که شرکت کوالکام در چند سال گذشته به اپل را به خاطر همکاری با اینتل، محکوم به نقض پتنت‌های مختلف کرده است. این کمپانی ادعا کرده که اپل کدهای اختصاصی مودم‌های اسنپ دراگون را در اختیار شرکت اینتل گذاشته است تا از آن طریق اینتل بتواند در تولید آیفون X و آیفون XS Max و XS بر مشکلات مربوط به کاهش سرعت دانلود در شبکه همراه غلبه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373