لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد نسل 7 در کنار آیپد مینی 5 معرفی می‌شود

آیپد نسل 7 در کنار آیپد مینی 5 معرفی می‌شود

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده از خط تولید محصولات شرکت اپل، این کمپانی تصمیم دارد تا پایان نیمه اول سال جاری میلادی آیپد نسل 7 را آماده عرضه به بازار کند.

آیپد نسل 7 قرار است هم‌زمان با آیپد مینی 5 آماده عرضه به بازار شود. این محصول در حقیقت نسخه پیشرفته آیپد 9.7 اینچی سال 2018 است که با پردازنده قدرتمندتر و احتمالاً قابلیت‌های بهتر آماده عرضه به بازار می‌شود. اپل احتمالاً تصمیمی برای تغییر نام این محصول ندارد و آن را با همان عنوان آیپد نسل 7 آماده عرضه به بازار می‌کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط موسسه دیجی تایمز اپل تصمیم دارد تا آیپد نسل جدید را با همان قابلیت‌های سابق طراحی و تولید کند و این محصول هیچ توانایی ویژه‌ای نسبت به نسل گذشته نخواهد داشت و همچنان از قلم استایلوس اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد. با این حال اطلاعات منتشر شده توسط دیگر تحلیلگران حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد با احتمالاً درگاه ارتباطی اسمارت کیبورد را برای این محصول آماده عرضه به بازار کند.

اطلاعات پیشین حاکی از آن بود که اپل در ریان نیمه اول سال جاری میلادی از آیپد مینی 5 رونمایی می‌کند، اما حالا مشخص شده است که این محصول قرار است در کنار نسل بعدی آیپد 9.7 اینچ آماده عرضه به بازار شود. اپل احتمالاً در زمینه قدرت سخت افزاری محصولات تفاوتی در آیپد مینی 5 و آیپد 9.7 اینچی اعمال نمی‌کند و تنها تفاوت این محصولات در سایز نمایشگر آن‌ها محدود خواهد شد. بر این اساس احتمالاً آیپد مینی 5 نیز همانند دیگر آیپدهای جدید امکان پشتیبانی از اپل پنسل را خواهد داشت و کاربران می‌توانند با استفاده از آن کارهای مختلف نظیر طراحی یا یادداشت برداری را انجام دهند.

گفتنی است که این محصولات قرار است احتمالاً تا پیش از پایان یافتن فصل بهار 1398 آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420