لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پردازنده گرافیکی مک بوک ایر 2019 قدرتمندتر می‌شود

پردازنده گرافیکی مک بوک ایر 2019 قدرتمندتر می‌شود

شرکت اپل از زمان معرفی اولین مک بوک ایر در سال 2008 تاکنون همواره با شرکت اینتل در زمینه تأمین پردازنده مرکزی و گرافیکی این محصولات همکاری کرده است و حالا مشخص شده است که اینتل تصمیم دارد تا قدرت پردازش گرافیکی مک بوک ایر 2019 را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف شرکت اینتل، این کمپانی در تولید پردازنده‌های 2019 خود تلاش کرده تا سرعت پردازش‌های گرافیکی را در دستگاه‌هایی که گرافیک اصطلاحاً Share دارند را افزایش دهد. پردازنده‌های Sunny Cove که به عنوان بخشی از پردازنده‌های آیس لیک معرفی شدند، قرار است قدرت پردازش مرکزی و گرافیکی را در تمامی دستگاه‌های جدید افزایش دهند.

جیسون کراس نویسنده وب سایت MacWorld اعلام کرده که شرکت اپل می‌تواند با استفاده از پردازنده‌های نسل جدید شرکت اینتل در تمامی دستگاه‌های مک علاوه بر افزایش سرعت پردازش مرکزی، قدرت کارت گرافیکی اشتراکی آن‌ها را نیز افزایش دهد. مک بوک ایر، مک بوک پرو، آیمک و مک مینی اغلب همگی با پردازنده‌های اشتراکی اینتل تولید و عرضه می‌شود و حالا مشخص شده است که سری 2019 پردازنده‌های اینتل می‌توانند قدرت این دستگاه‌ها را افزایش دهد. گفتنی است که تعداد کمی از دستگاه‌های مک از طرف اپل مجهز به پردازنده‌های گرافیکی اختصاصی می‌شوند.

بر اساس ادعای اینتل، پردازنده‌های نسل جدید تا 50 درصد سرعت پردازش‌های مرکزی و پردازش‌های مرکزی را سریع‌تر می‌کنند. این تراشه‌های 10 نانومتری قرار است در دستگاه‌های 019 شرکت اپل مورد استفاده قرار گیرند و قدرت این دستگاه‌ها را به طرز قابل توجهی افزایش دهند. گفتنی است که در صورت معرفی و عرضه محصولات مک مبتنی بر این تراشه‌ها، می‌توان به این نتیجه رسید که مک بوک‌های اپل برای انجام بسیاری از کارها و پردازش‌ها آماده‌تر و بهینه‌تر خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373