لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت سرعت در گوگل مپس اضافه شد

محدودیت سرعت در گوگل مپس اضافه شد

شرکت گوگل در توسعه نسخه جدید اپلیکیشن اندروید و ای او اس گوگل مپس اقدام به ارائه قابلیت اعمال محدودیت سرعت به کاربران کرده است. بر این اساس کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت میزان سرعت در حال رانندگی خود را کنترل کنند.

گوگل تا پیش از این امتیاز اپلیکیشن مسیریابی ویز را خریداری کرده بود؛ اما این اپلیکیشن به صورت جداگانه به فعالیت خود در کنار گوگل مپس ادامه داد و گوگل تصمیمی برای ادغام این دو اپلیکیشن با یکدیگر نکرده بود. اما حالا مشخص شده است که گوگل تصمیم دارد تا بسیاری از قابلیت‌های اپلیکیشن ویز را به صورت تدریجی در گوگل مپس آماده عرضه کند.

تا پیش از این، قابلیت اعمال محدودیت سرعت در خیابان‌های شهری و بین شهری در اپلیکیشن ویز ارائه شده بود، اما حالا کاربران تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید و آی او اس می‌تواند از طریق گوگل مپس نیز به این قابلیت‌ها دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که این قابلیت در حال حاضر برای کاربران آمریکایی، انگلیسی و دانمارکی آماده عرضه شده است و پس از مدتی کوتاه قرار است به صورت تدریجی برای کشورهای دیگر نیز آماده عرضه شود.

این قابلیت در آی او اس و اندروید به کاربران اجازه می‌دهد تا در هنگام رانندگی با اتومبیل و مسیریابی از طریق گوگل مپ همواره سرعت رانندگی خود را با میزان سرعت مجاز در جاده‌ها و خیابان‌ها مقایسه کنند. گوگل مپس در صورت بالاتر رفتند سرعت اتومبیل از میزان سرعت مجاز تعیین شده برای هر مسیر به کاربران هشدار می‌دهد وبه آن‌ها در مورد کاهش سرعت رانندگی خود اخطار می‌دهد.

این قابلیت گوگل مپ باعث می‌شود تا استفاده روزمره از این اپلیکیشن از لحاظ ایمنی بسیار بهینه‌تر شود. علاوه بر این، تمایل کاربران برای استفاده از این سرویس در سیستم‌های پخش اتومبیل نظیر اندروید اتو و کارپلی شرکت اپل افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420