لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون SE برای بار دیگر آغاز شد

فروش آیفون SE برای بار دیگر آغاز شد

سپتامبر سال گذشته میلادی بود که شرکت اپل فرایند تولید و عرضه آیفون SE را متوقف کرده بود و پس از آن تصمیم گرفت تا عرضه آیفون XR را به عنوان یک دستگاه میان رده شروع کند. اما حالا مشخص شده است که اپل برای بار دیگر فرایند عرضه این محصول را در بازار جهانی شروع کرده است.

شرکت اپل از امروز، یکشنبه 30 دی ماه 1397 برای بار دیگر فروش این محصول را با قیمتی پایین‌تر آغاز کرده است. بر این اساس، اپل از همین حالا آیفون اس ای 32 گیگابایت و 128 گیگابایت را به ترتیب با 100 و 150 دلار ارزان‌تر از قیمت عادی خودش آماده عرضه به بازار کرده است. این آیفون‌ها در رنگ‌های خاکستری فضایی، رزگلد، گلد و نقره‌ای آماده عرضه شده‌اند.

با وجود اطلاعات به دست آمده از شروع فرایند عرضه و فروش آیفون SE هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تلاش اپل برای آغاز دوباره فروش آیفون X و آیفون 6S در بازار جهانی وجود ندارد و اپل همچنان در حال نسخه جایگزین و جدیدتر این محصولات یعنی آیفون XS و آیفون 8 پلاس در بازار جهانی است.

گفتنی است که آیفون SE در سال 2016 آماده عرضه به بازار شد و این تلفن هوشمند در حال حاضر یکی از قدیمی‌ترین اما خاص‌ترین گوشی‌های شرکت اپل به حساب میاید که با سایز 4 اینچ طراحی و ساخته شده است. این محصول در حقیقت نسخه ویژه و پیشرفته شده آیفون 5 اس است که با پردازنده قدرتمندتر و سخت افزارهای پیشرفته‌تر آماده عرضه به بازار شده است.

آیفون اس ای آخرین آیفون شرکت اپل به حساب میاید که دارای جک 3.5 میلی متری خروجی صدا است و پس از آن اپل تصمیم به حذف این درگاه از آیفون‌های بعدی گرفت. این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی که به دنبال یک گوشی قدرتمند با سایز بسیار کوچک هستند به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373