لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل همچنان شانس همکاری با کوالکام را دارد

اپل همچنان شانس همکاری با کوالکام را دارد

موسسه تحلیلی Barclays به تازگی در گزارش اخیر خود اعلام کرده که با وجود مبارزه‌های قانونی به وجود آمده در دو سال گذشته شرکت اپل همچنان شانس همکاری با کوالکام را برای تأمین مودم‌های آیفون را دارد.

بر اساس گزارش این موسسه، اپل همچنان تلاش دارد تا برای سال 2020 سفارش تولید مودم‌های 5G را به شرکت کوالکام بدهد و از سال آینده همکاری خود را با این شرکت آغاز کند. این موسسه اعلام کرده که اپل از همکاری با شرکت اینتل ناراضی است و به همین دلیل به دنبال جایگزین کردن کوالکام به جای اینتل است تا این مشکلات را به‌طور کامل برطرف کند.

اپل از همین حالا فرایند رایزنی با شرکت کوالکام را از همین حالا پشت درهای بسته شروع کرده است و قرار است در نتیجه آن محصولات آینده خود را مبتنی بر مودم‌ها و تراشه‌های ارتباطی تولید شده توسط کوالکام آماده عرضه به بازار کند. در این میان مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا به مبارزه‌های قانونی خود با کوالکام پایان دهد.

تا پیش از این اپل اعلام کرده بود که مبارزه قانونی با شرکت کوالکام روزانه صدها میلیون دلار به اپل ضرر زده است و همین مسئله باعث شده تا دردسرهای این کمپانی در زمینه فروش تلفن‌های هوشمند آیفون به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

کوالکام از سال 2017 با قطع همکاری با اپل مواجه شد و به همین دلیل نیز سعی کرد تا از طریق ایجاد پرونده‌های قانونی مختلف اپل را به همکاری دوباره با خود تشویق کند. با این حال اپل در تولید آیفون‌های 2018 تلاش کرده بود که از طریق رایزنی با شرکت کوالکام فرایند تولید انبوه تراشه مودم این دستگاه‌ها را به این کمپانی بدهد که البته کوالکام این مسئله را رد کرده بود. اپل در نهایت اعلام کرده که برای تولید آیفون‌های 2018 مجبور به همکاری با اینتل شده است و احتمالاً در سال‌های آینده برای بار دیگر همکاری خود با کوالکام را از سر می‌گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420