لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسل بعدی آیفون XR با آنتن قدرتمندتر تولید می‌شود

نسل بعدی آیفون XR با آنتن قدرتمندتر تولید می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل بعدی آیفون XR را با سیستم آنتن دهی بهتر آماده عرضه به بازار کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف یکی از کارکنان در شرکت‌های عضو زنجیره تأمین اپل، آیفون ایکس آر بعدی قرار است باقابلیت‌های ویژه‌تر از لحاظ سخت افزاری آماده عرضه شود.

تا پیش از این مشخص شده بود که اپل در تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند خود در سال جاری میلادی تغییری از لحاظ طراحی و قابلیت‌ها اعمال نکند و این کمپانی روی بهبود قدرت سیستم‌های سخت افزاری تمرکز خواهد کرد؛ اما حالا مشخص شده است که این کمپانی تصمیم دارد تا در تولید آیفون ایکس آر از سیستم ارتباطی 4×4 MIMO برای افزایش سرعت دانلود این تلفن‌های هوشمند استفاده کند.

این گزارش اولین بار توسط موسسه Barclays منتشر شده است و بعدها توسط وب سایت PC magazine نیز تائید شده است. اپل تصمیم دارد تا با وجود مشکلات بسیار زیاد بر سر فروش و عرضه آیفون XR فرایند طراحی و تولید این محصول را برای یک سال دیگر نیز ادامه دهد.

سال 2019 آخرین فرصت برای تولید یک محصول ارزان قیمت برای شرکت اپل به حساب میاید و این کمپانی تصمیم دارد تا شانس خود را برای یک بار دیگر در زمینه تولید محصولات میان رده امتحان کند. تا پیش از این آیفون 5C یکی از بدترین نتایج را برای شرکت اپل به همراه داشت و در سال 2018 برای بار دیگر تولید و عرضه محصولات ارزان قیمت را تکرار کرد. در نهایت مشخص شده است که اپل شکست در این زمینه را نپذیرفته است و به همین دلیل قصد دارد تا برای یک بار دیگر فعالیت در این زمینه را ادامه دهد.

گفتنی است که نسل بعدی آیفون XR آخرین تلفن هوشمند شرکت اپل خواهد بود که با نمایشگر ال سی دی آماده عرضه به بازار می‌شود و پس از آن احتمالاً روی تولید محصولات مبتنی بر پنل‌های اولد تمرکز می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420