لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی ویدیویی پاور کیس آیفون XS و XS Max

بررسی ویدیویی پاور کیس آیفون XS و XS Max

شرکت اپل در روزهای پایانی هفته گذشته فرایند تولید و فروش پاور کیس آیفون XS و XS max را شروع کرده بود. این قاب هوشمند دارای یک باتری جداگانه است که علاوه بر محافظت از تلفن هوشمند کاربران امکان افزایش میزان زمان روشن بودن دستگاه را برای یک بار شارژ کامل افزایش می‌دهد.

این پاور کیس برخلاف مدل‌های قبلی خود دارای یک کویل جداگانه برای شارژ بی‌سیم دستگاه است و به همین دلیل کاربران می‌توانند علاوه بر استفاده مداوم از این پاور کیس می‌توانند ازپدهای شارژ بی‌سیم نیز برای پر کردن باتری داخلی آیفون‌ها و همچنین باتریمجزای پاور کیس استفاده کنند.

استفاده از این پاور کیس هوشمند باعث می‌شود تا ابعاد دستگاه تا حدودی ضخیم‌تر شود و از طرف دیگر میزان مقاومت دستگاه در برابر ضربات فیزیکی و همچنین افزایش زمان شارژ دهی دستگاه می‌شود.

طراحی کیس هوشمند آیفون XS و XS Max همانند قاب سیلیکونی اورجینال اپل است و تفاوتی از لحاظ جنس بدنه با آن ندارد؛ اما از لحاظ طراحی، بدنه این محصول دارای یک برآمدگی ویژه است که مربوط به باتری‌های اضافی می‌شود و باعث افزایش میزان شارژ دستگاه می‌شود. در حقیقت کاربران با استفاده از این محصول دیگر نیازی به پاور بانک نخواهند داشت و این محصول یک پاور بانک همراه و متصل شده به آیفون‌ها به حساب میاید.

کاربران با استفاده از این محصول دیگر نیازی به همراه داشتن همیشگی شارژ یا پاور بانک‌ها نخواهند داشت می‌توانند به صورت طولانی‌تر از آیفون خود استفاده کنند. علاوه بر این، باید به یاد داشت که به دلیل اضافه شدن باتری‌های جدید زمان مورد نیاز برای یک شارژ کامل دستگاه تا حدودی افزایش خواهد یافت و کاربران بهتر است از سیستم شارژ بی‌سیم در دستگاه‌های خود استفاده کنند تا به صورت عادی بتوانند دستگاه مورد نظر خود را شارژ کنند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373