لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس‌کان پنجاه هزار پیمان کار خود را به دلیل کاهش فروش آیفون‌ها تعدیل می‌کند

فاکس‌کان  پنجاه هزار پیمان کار خود را به دلیل کاهش فروش آیفون‌ها تعدیل می‌کند

 پس از انتشار خبرهای مربوط به کاهش سرعت استخدام نیروی کاری از طرف شرکت اپل حالا مشخص شده که شرکت فاکس‌کان تصمیم دارد تا تعداد زیادی از کارکنان خود را به دلیل کاهش میزان فروش آیفون‌ها تعدیل کند.

شرکت اپل در ابتدای سال جاری میلادی با مشکلات بسیاری درزمینهٔ درآمدزایی مواجه شده است و این کمپانی حالا این کمپانی سعی دارد تا با تغییر برنامه‌های اقتصادی خود فرایند درآمدزایی را برای بار دیگر افزایش دهد. اپل هفته گذشته به فاکس‌کان اعلام کرده بود که میزان تولید انبوه آیفون‌های جدید را کاهش دهد و همین مسئله در نهایت باعث شده تا این کارخانه بسیاری از نیروهای خود را تعدیل کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری Nikkei کارخانه فاکس‌کان درصدد تعدیل 50 هزار نفر از پیمان کاران خود است که این مسئله مشخصاً به کاهش میزان تقاضا برای آیفون‌ها در سال 2019 بازمی‌گردد. البته این رویداد تا پیش از این نیز اتفاق افتاده است و فاکس‌کان به دلیل تغییرات فصلی میزان فروش تلفن‌های هوشمند دست تعدیل نیرو زده بود.

به‌طور کل فعالیت شرکت فاکس‌کان درزمینهٔ تولید و عرضه آیفون‌ها فصلی است و مشخصاً در ماه ژانویه تا اواسط نیمه اول هر سال میلادی حجم کاری این کمپانی کاهش پیدا می‌کند و در بازه می تا سپتامبر و مشخصاً با دریافت سفارش تولید انبوه آیفون‌های سال بعد فعالیت این شرکت رونق پیدا می‌کند.

گفتنی است که فروش و عرضه آیفون‌های اپل نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. بر این اساس، فروش آیفون‌ها از ماه نوامبر هر سال تا ابتدای ژانویه به اوج خود می‌رسد و رفته‌رفته این میزان تا زمان معرفی آیفون‌های سال بعد کاهش پیدا می‌کند.

فاکس‌کان و اپل هر دو منظور کاهش میزان هزینه‌های خود تصمیم دارند تا تعداد کارکنان خود را در فصل کم درآمد کاهش دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420