لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های جدید اختصاصی نینتندو در راه است

بازی‌های جدید اختصاصی نینتندو در راه است

شرکت نینتندو تصمیم دارد تا در سال 2019 میلادی تعداد بیشتری از بازی‌های اختصاصی را آماده عرضه به کاربران کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت Gamespot شرکت نینتندو تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی تعداد بیشتری از شخصیت‌های قدیمی خود را برای توسعه بازی‌های جدید به کار گیرد. بازی‌های ارائه شده بر پایه این شخصیت‌های کارتونی قرار است در کنسول‌های اختصاصی شرکت نینتندو شامل نینتندو سوئیچ و نینتندو 3DS قابل اجرا باشد.

نینتندو تصمیم دارد تا با توسعه بازی‌های جذاب‌تر تعداد کاربرانی که تمایل به استفاده از کنسول‌های اختصاصی این کمپانی دارند را افزایش دهد. به همین دلیل این کمپانی به دنبال معرفی تعدادی از کاراکترهای جدید و عرضه بازی‌های جدید مبتنی بر آن‌ها است. علاوه بر کاراکترهای جدید قرار است نینتندو تعدادی از کاراکترهای قدیمی خود را برای توسعه بازی‌های اختصاصی جدیدتر به کار گیرد که البته معرفی و عرضه آن‌ها هنوز تائید نشده است.

شرکت نینتندو قطعاً تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی تعداد مشخصی از بازی‌ها را به بازار آماده عرضه کند که پس از آن کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری آن‌ها را در کنسول‌های خود به صورت قانونی دانلود کرده و از اجرای آن‌ها لذت ببرند.

شرکت نینتندو تصمیم دارد تا موفقیت سال‌های گذشته خود را با معرفی و عرضه بازی‌های جدید در بازار تکرار کند. بر این اساس؛ باید تا ماه‌های آینده و مشخصاً برگزاری کنفرانس این کمپانی در جریان نمایشگاه E3 صبر کرده و دید که این کمپانی در سال جاری تصمیم به معرفی چه محصولاتی در بازار دارد.

نینتندو به احتمال زیاد بسیاری از محصولات فیزیکی جدید خود را در جریان رویداد اختصاصی خود در E3 2019 معرفی می‌کند و پس از آن در روزها و ماه‌های بعد این محصولات را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420