لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاورکیس آیفون XS با آیفون X 2017 سازگار است

پاورکیس آیفون XS با آیفون X 2017 سازگار است

اپل از روز گذشته فرایند فروش و عرضه پاور کیس آیفون XS و XS Max را آغاز کرده است و حالا مشخص شده است که این محصول با آیفون X معرفی شده در سال 2017 سازگار است.

بسیاری از کاربران آیفون X پس از معرفی این محصول این سؤال را مطرح کرده بودند که پاور کیس آیفون XS با تلفن‌های هوشمند آن‌ها سازگار است یا اینکه آن‌ها محدود به قاب‌های اختصاصی تلفن هوشمند خود خواهند بود که حالا مشخص شده است که اپل در تولید این پاور کیس محدودیتی برای آیفون X و XS در نظر نگرفته است.

بر این اساس، کاربران آیفون X می‌توانند با استفاده از این اکسسوری جدید همانند دیگر کاربران آیفون‌های 2018 از قابلیت‌های ویژه آن استفاده کنند. این قاب سیلیکونی در گام اول باعث محافظت از آیفون در برابر ضربه‌های مختلف و ایجاد خط و خش‌های گوناگون می‌شود. از طرف دیگر این قاب دارای یک باتری مجزا است که می‌تواند آیفون‌ها را برای مدت طولانی‌تر روشن نگه دارد.

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این قاب پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم در آن است. در حقیقت کاربران می‌توانند با استفاده از این قاب هوشمند دستگاه خود را با پدهای شارژ بی‌سیم شارژ کنند و این محصول محدودیتی در زمینه کار با شارژهای دارای استاندارد Qi به وجود نمی‌آورد.

با این حال مشخص شده است که آیفون X برای پشتیبانی از این قاب احتمالاً مستلزم نصب داشتن آی او اس 12.1.3 است و احتمالاً در نسخه‌های پیشین امکان شارژ بی‌سیم در این قاب وجود نخواهد داشت.

کاربران با استفاده از این قاب همچنین می‌توانند به سیستم شارژ سریع نیز دسترسی داشته باشند. بر این اساس قاب یاد شده محدودیتی در استفاده از شارژرهای عادی و فست شارژ به وجود نمی‌آورد و تنها ابعاد دستگاه را کمی نسبت به حالت عادی افزایش می‌دهد و کاربران می‌توانند از هر نوع شارژری استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420