لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فرایند استخدام نیروی کاری خود را کاهش می‌دهد

اپل فرایند استخدام نیروی کاری خود را کاهش می‌دهد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا سرعت استخدام کارکنان خود را کاهش دهد و به همین دلیل بسیاری از متقاضیان استخدام در این کمپانی ممکن است برای مدت بیشتری برای کار کردن در این شرکت منتظر باقی بمانند.

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ شرکت اپل به دلیل کاهش بی‌سابقه فروش آیفون‌ها در جریان فصل تعطیلات پایان سال 2018 با مشکلات مالی زیادی مواجه شده است و به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفته تا فرایند استخدام نیروهای جدید خود را در سراسر جهان کاهش دهد. این کمپانی نزدیک به شش ماه پیش ارزشی بیش از یک تریلیون دلار داشت اما پس از معرفی آیفون XR در ماه سپتامبر سال جاری میلادی این کمپانی به یک باره با مشکلات زیادی در زمینه فروش این محصولات مواجه شد و ارزش سهام آن در بازار جهانی به شدت کاهش پیدا کرد.

علاوه بر این، تیم کوک در جریان گزارش مالی ابتدایی سال جاری اعلام کرد که اپل به خاطر تعویض 29 دلاری باتری آیفون‌ها با ضرر بسیار زیادی مواجه شده است و درآمد این کمپانی به شدن کاهش پیدا کرده است. گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آن است که اپل بیش از 11 میلیون بار در سال گذشته باتری آیفون‌ها را با قیمت 29 دلار تعویض کرده است و این میزان درسال گذشته بیش از 10 برابر در جهان رشد داشته است.

تمامی این مسائل در کنار یک دیگر باعث شده تا اپل به طرز قابل توجهی با مشکلات مربوط به درآمد زایی مواجه شود و در نهایت این کمپانی تمایل کمتری برای استخدام نیروهای جدید داشته باشد. در صورت ادامه داشتن این روند ممکن است اپل تصمیم به تعدیل برخی از نیروهای خود دربگیرد و فعالیت خود را در سال‌های آتی کاهش دهد. بسیاری از مسئله را به مدیریت بد تیم کوک ربط می‌دهند و برخی دیگر آن را به تولید آیفون‌های ارزان قیمت ربط می‌دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420