لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

داک دک گو از اپل مپ برای نشان دادن نقشه‌های خود استفاده می‌کند

داک دک گو از اپل مپ برای نشان دادن نقشه‌های خود استفاده می‌کند

 داک داک گو در چند سال گذشته توانسته نام خود را به عنوان یک موتور جست و جوی ایمن که اطلاعات کاربران را ذخیره نمی‌کند به کاربران بشناساند و حالا توسعه دهندگان آن اعلام کرده‌اند که از این پس از اپل مپ برای سیستم نقشه و مکان یابی خود استفاده خواند کرد.

MapKit JS که از طرف شرکت اپل منتشر شده است که داک داک گو این اجازه را می‌دهد تا که از اپل مپ برای نقشه یابی استفاده کند و تصاویر ماهواره‌ای را به کاربران نشان دهد. داک داک گو اعلام کرده است که اپل مپ ایمن‌تر از گوگل مپ بوده به همین دلیل کاربران امنیت بیشتری برای مسیریابی و نقشه یابی با استفاده از این سرویس خواهند داشت.

داک داک گو چند سالی است که به عنوان رقیب اصلی گوگل و بینگ در زمینه ارائه یک موتور جست و جوی ایمن فعالیت می‌کند. توسعه دهندگان این موتور جست و جو بر این ادعا هستند که گوگل و بینگ با جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران و همچنین نگهداری لیست جست و جوی آن‌ها از طریق نمایش تبلیغات و در برخی اوقات با همکاری موسسه‌های امنیتی و دولتی کسب درآمد می‌کنند.

این در حالی است که داک داک گو اعلام کرده که هیچ یک از اطلاعات شخصی کاربران و نتایج جست و جوی آن‌ها را ذخیره نمی‌کند و به همین دلیل موتور جست و جوی ایمن‌تری نسبت به گوگل و بینگ به حساب میاید. این موتور جست و جو همچنین بر این ادعا است که هویت کاربران در زمان استفاده از اپل مپس به طور کامل مخفی باقی می‌ماند و اپل اطلاعات شخصی آن‌ها را در اختیار نخواهد داشت.

بر این اساس توسعه دهندگان این موتور جست و جو اعلام کرده‌اند که ارائه اپل مپ در سرویس اختصاصی آن‌ها باعث افزایش ضریب امنیت کاربران خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420