لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پاور کیس اورجینال آیفون XS، XS Max و XR را آماده عرضه کرد

اپل پاور کیس اورجینال آیفون XS، XS Max و XR را آماده عرضه کرد

شرکت اپل از روز گذشته فرایند عرضه پاور کیس اورجینال آیفون XS، XS Max و XR را از طریق اپلیکیشن اپل استور و وب سایت فروشگاه آنلاین خود شروع کرده است.

پاور کیس آیفون یکی از مهم‌ترین محصولات جانبی شرکت اپل است که معمولاً هم‌زمان با عرضه این محصولات آماده عرضه می‌شوند. با این حال اپل این محصول را با کمی تأخیر برای آیفون‌های 2018 آماده عرضه به بازار کرده بود. این محصول همانند دیگر پاور کیس ها با قیمت 129 دلار آماده عرضه در وب سایت فروشگاه آنلاین اپل شده است که شامل یک قاب محافظ و یک باتری داخلی می‌شود.

این اکسسوری می‌تواند از طریق درگاه لایتنینگ به آیفون‌های جدید متصل شود و علاوه بر محافظت از دستگاه در برابر ضربه‌های مختلف می‌تواند باتری دستگاه را برای مدت طولانی‌تر شارژ نگه دارد و کاربران در زمان دیرتری نیاز به اتصال شارژر پیدا می‌کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت اپل، پاور کیس آیفون XS، XS Max و XR با استاندارد Qi سازگار است و کاربران محدودیتی در استفاده از سیستم شارژ سیمی یا بی‌سیم نخواهند داشت و در صورت استفاده از این پاور کیس همچنان می‌توانند از پدهای شارژ بی‌سیم نیز استفاده کنند. اپل اعلام کرده که در پشت این پاور کیس یک کویل شارژ القایی جداگانه در نظر گرفته شده است که می‌تواند آیفون و باتری داخلی خود را شارژ کند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از سیستم فست شارژ نیز استفاده کنند. البته برای استفاده از این قابلیت کاربران نیاز به کابل تبدیل یو اس بی تایپ سی و آداپتورهای فست شارژ خواهند داشت. اپل اعلام کرده که این پاور کیس می‌تواند با یک شارژ کامل حداقل تا 12 ساعت دستگاه‌ها را شارژ نگه دارد.

بر این اساس آیفون XS Max با این پاور کیس تا 20 ساعت، آیفون XS تا 21 ساعت و آیفون XR تا 22 ساعت شارژ باقی خواهند ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420