لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آخرین اخبار جیلبریک ای او اس ۷

آخرین اخبار جیلبریک ای او اس ۷

از آنجا که جیلبریک ای او اس ۷ بسیار ناگهانی و شوکه کننده ارایه شد، شاید ارایه دهندگان تویک ها فرصت نوشتن و به روز رسانی تویک خود را برای ای او اس ۷ نداشتند. اما حالا بعد از ۲ روز همه از شوک خارج شدند و شروع به بروزرسانی تویک ها و نرم افزارها کرده اند. اخبار بروزرسانی برای آخرین جیلبریک به شرح زیر است:

Cydia با ظاهر iOS 7 هماهنگ شد!

تا این لحظه سیدیا ظاهری iOS 6 مانند داشت که اصلا برای  iOS 7 خوب نبود ، لحظاتی پیش نسخه ۱.۱.۹ سیدیا منتشر شد . در این نسخه یک تغییر بزرگ مشاهده می شود: رنگ سفید!

بله این نرم افزار  جامه سفید iOS 7 به تن کرد. تنها نکته منقی ، آیکون سیدیا با iOS 7 هماهنگ نشده که قطعا در آپدیت های بعدی این اتفاق خواهد افتاد.

شما هم میتوانید هم اکنون به مراجعه به قسمت Changes سیدیا و فشردن گزینه Refresh شاهد نسخه ی جدید سیدیا (نوشته ی جناب )

همانطور که گفته شده ظاهر سایدیا تغییر کرده و تمامی کارهای اصلی نیز قابل اجرا شده اند. هر چند خود سائوریک (Saurik) هم گفته هنوز بعضی مشکلات وجود دارد و بروز رسانی هایی در راه است.سائوریک (Saurik) از سورن ایکس (Surenix) برای طراحی تب بار جدید ، از کلی متیوز (Kyle Matthews) برای تصاویر UI و رایان پتریچ (Ryan Petrich) برای همکاری در ساخت و رفع ایرادات تشکر کرده.

 بروز شدن سایدیا

 سایدیای جدید شامبل بروز شدن ابزارهای UIKit نیز هست. ابزارهای UIKit شامل یک مجموعه از ابزارهای دستورات خطی است که دسترسی به اسپرینگ بورد (SpringBoard) را ممکن می کند. حتما بعد از بروز کردن سایدیا حتما ابزار های UIKit را بروزرسانی کنید تا تمام کارهای سایدیا به درستی انجام شود.

سایدیای جدید در ای پد

Cydia-iOS-7-iPad-1024x768

با گذشت زمان، همه چیز از حالت شوک دارد به حال طبیعی برمیگردد و تمام فعالیت های تویک ها، شروع به بروز رسانی کرده اند. در عین حال جیوهات (Geohot) اعلام کرده در این جیلبریک هیچ کار تاثیر گذار و خیره کننده ای انجام نشده و او به دنبال ساختن جیلبریک خود برای ارایه است. این خبر از دو نظر قابل اهمیت است . اول اینکه گفته می شود جیلبرک موجود اطلاعات کاربر را به سایتی در چین ارسال میکند و دوم اینکه قبلا شایعاتی بود که جیوهات ، جیلبرک تولیدی خود را به شرکت اپل را در قبال مبلغ ۳۵۰ هزار دلار فروخته.

با همه ی این تفاصیر ُ آن دسته از کاربران که در انتظار ارایه ی ای او اس ۷.۱ هستند برای نصب بر روی دستگاه های خود و یا جیلبرک کردن باید در جریان باشند که اپل به ارایه دهندگان اعلام کرده تا ۳ ماه دیگر ، یعنی ماه مارچ برای ارایه ی این نسخه اقدام نخواهد کرد. این زمان برای افزودن تنها یک .۱ به انتهای عدد ۷ زمان بسیار طولانی به نظر میرسد. بعید نیست که ارایه ی جیلبریک جدید در این موضوع بی تاثیر نباشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420