لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپاد تاچ نسل 7 با درگاه تایپ سی احتمالاً آماده عرضه می‌شود

آیپاد تاچ نسل 7 با درگاه تایپ سی احتمالاً آماده عرضه می‌شود

 بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط وب سایت ژاپنی Mac Otakara اپل تصمیم دارد تا آیپاد تاچ نسل 7 را تا سال آینده آماده عرضه به بازار جهانی کند.

نزدیک به دو سال است که شرکت اپل فرایند تولید و عرضه آیپادها را متوقف کرده است و اعلام کرده که کاربران تمایلی برای خرید آیپاد به عنوان یک محصول جداگانه ندارند و اغلب تمایل به ذخیره آهنگ‌ها در تلفن‌های هوشمند خود دارند. همین مسئله باعث شد تا اپل فرایند فروش فیزیکی تمامی مدل‌های آیپاد تاچ را متوقف کند و فقط از طریق وب سایت رسمی خود آیپاد تاچ نسل ششم را آماده عرضه به کاربران کند.

اما حالا مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک برای بار دیگر فرایند تولید و عرضه آیپاد نسل جدید را شروع کند و آن را آماده عرضه به بازار کند. در جریان رویداد CES 2019 مشخص شده که اپل با بسیاری از شرکت‌های تولید کننده محصولات الکترونیکی و قطعات مربوط به دستگاه‌های مختلف در این زمینه قرار داد بسته است و قرار استآیپاد نسل 7 را به زودی آماده تولید انبوه و عرضه به بازار کند.
اپل آخرین بار در سال 2015 آیپاد تاچ نسل ششم را آماده عرضه کرد. این محصول دارای دوربین 8 مگاپیکسلی بود و با ظرفیت‌ها و رنگ‌های مختلف آماده عرضه به بازار شده بود. اپل در سال 2017 تولید آیپاد نانو و تاچ را متوقف کرد و پس از آن فقط آیپاد تاچ را به صورت محدود آماده عرضه به بازار کرده بود.

اما حالا مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی نسل جدید آیپاد تاچ را برای بار دیگر آماده عرضه کند. آیپاد تاچ نسل 7 احتمالاً دارای پردازنده قدرتمندتر، سیستم احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت یا همان تاچ آیدی و دوربین با کیفیت‌تر خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373