لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام محصولاتش را به اپل نمی‌فروشد

کوالکام محصولاتش را به اپل نمی‌فروشد

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که پس از مبارزه‌های قانونی متعدد تلاش داشته تا با شرکت کوالکام بر سر تأمین قطعات مورد نیاز برای آیفون‌ها به توافق برسد و برای دیگر با این شرکت همکاری کند؛ با این حال کوالکام از همکاری با این کمپانی خودداری کرده است.

اپل در سال 2018 و مشخصاً در زمان تولید آیفون XS، XS MAX و XR تلاش کرده بود تا همکاری خود بر سر تأمین قطعات ارتباطی این محصولات را با کوالکام آغاز کند؛ اما کوالکام از این کار امتناع ورزیده و با اپل همکاری نکرده است. در نهایت اپل نیز با همکاری شرکت اینتل و مدیاتک تراشه ارتباطی آیفون‌ها را به صورت انبوه تولید و عرضه کرده است.

پس از همکاری اپل با اینتل، شرکت کوالکام در یک اقدام غیر منصفانه از اپل بابت همکاری با اینتل و نقض پتنت‌های به کار رفته در دستگاه‌های جدید شکایت کرده است.

این اطلاعات به طور مشخص از طرف جف ویلیامز مدیر عملیاتی شرکت اپل در جریان دادگاه فدرال برگزار شده برای رسیدگی به پرونده شکایت کوالکام علیه اپل مطرح شد. وی در انتها اعلام کرده که اپل مجبور به همکاری با اینتل شده است و این مسئله به طور کامل به خودداری کوالکام برای همکاری با اپل بازمی‌گردد.

وی در نهایت اعلام کرده که اپل برای تأمین مودم‌های LTE هیچ گزینه‌ای جز همکاری با اینتل نداشته است. با این حال جف ویلیامز اعلام کرده که اپل در تولید و عرضه محصولات مبتنی بر سیستم ارتباطی نسل پنجم دیگر وابسته به کوالکام نخواهد بود و پس از آن به طور کاملاً مستقل با اینتل همکاری می‌کند.

استقلال اینتل در زمینه تولید انبوه مودم‌های 5G باعث می‌شود تا در آینده نزدیک اپل بتواند بدون نیاز به همکاری شرکت کوالکام محصولات پر سرعت‌تر و بهینه‌تری را آماده عرضه به بازار جهانی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373