لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد خدمات تعویض باتری اپل در سال 2018 تا 10 برابر افزایش داشته است

تعداد خدمات تعویض باتری اپل در سال 2018 تا 10 برابر افزایش داشته است

 گزارش‌های تحلیلی اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل در سال 2018 نزدیک به 10 برابر بیشتر از سال‌های دیگر خدمات تعویض باتری‌ها را به مشتریان سراسر جهان ارائه داده است.

در نتیجه این گزارش مشخص شده است که کاهش خدمات تعویض باتری آیفون‌ها به 29 دلار باعث شده تا این کمپانی 11 میلیون بار این خدمات را در سال 2018 به کاربران ارائه دهد. این اطلاعات توسط وب سایت Daring Fireball منتشر شده است که طی آن مشخص شده که اپل در سال گذشته میلادی متحمل ضرر بسیار زیادی شده است.

تا پیش از این تیم کوک در جریان اولین گزارش مالی سال 2019 اعلام کرد که تعویض باتری با قیمت 29 دلار ضرر بسیار زیادی به این کمپانی وارد کرده است که در نهایت باعث کاهش درآمد این کمپانی در سال گذشته شد.

اپل تا پیش از این، خدمات تعویض باتری را با قیمت 79 دلار به کاربران ارائه می‌داد و به صورت سالیانه نزدیک به 1.1 میلیون کاربر، متقاضی آن بودند. اما تائید خبر کاهش سرعت آیفون‌ها به صورت عمدی در اوایل سال 2018 باعث شد تا اپل مجبور به کاهش هزینه تعویض باتری این تلفن‌های هوشمند به 29 دلار شود. کاهش قیمت این خدمات باعث شد تا متقاضیان برای تعویض باتری آیفون‌ها به 11 میلیون نفر افزایش پیدا کند و همین مسئله در نهایت باعث ضرر قابل توجه اپل در بازار جهانی شود.

گفتنی است که اپل این خدمات را تنها از طریق اپل استورهای رسمی و از به شرط احراز خرابی باتری دستگاه ارائه می‌داد که البته مشخص شده است که میزان تقاضا برای این خدمات در تمامی کشورهای جهان به رز قابل توجهی افزایش یافت و در نهایت این کمپانی با دردسرهای بسیار زیادی مواجه شود. اپل در روز 31 دسامبر 2018 به برنامه ارائه خدمات تعویض باتری با قیمت 29 دلار پایان داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420