لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا طراحی آیپد پرو 2018 به آیفون XI نیز سرایت می‌کند

آیا طراحی آیپد پرو 2018 به آیفون XI نیز سرایت می‌کند

برخی از انتشار دهندگان تصاویر مفهومی و همچنین تحلیلگران شایعاتی را در مورد سرایت طراحی آیپد پرو 2018 به آیفون XI نیز مطرح کرده‌اند. بر این اساس، اپل ممکن است در آینده نزدیک و مشخصاً از سال 2020 از این طراحی در تولید آیفون‌های جدید خود استفاده کند.

در سال 2018 اپل از نسل سوم آیپد پرو با طراحی ویژه و منحصر به فرد رونمایی کرد. آیپد پرو 2018 مجهز به نمایشگر تمام صفحه شده است و دارای زاویه‌هایی تخت در قسمت‌های کناری خود شده است که باعث شده تا بسیاری از کاربران آن را مورد تحسین قرار دهند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل در سال جاری میلادی تمایلی به تغییر طراحی آیفون‌ها ندارد و آیفون‌های 2019 قرار است با همان طراحی سال قبل آماده عرضه شوند. با این حال برخی از تحلیلگران شایعاتی را در مورد تلاش اپل برای تغییر طراحی آیفون 2019 و تعبیه دوربین سه گانه در آن مطرح کرده‌اند.

بر این اساس، ادعای مطرح شده در مورد تلاش اپل برای طراحی و ساخت آیفون‌های 2019 با حاشیه‌های تخت و به سبک آیپد پرو 2018 دور از انتظار نخواهد بود و اپل ممکن است از این طراحی در معرفی آیفون‌های جدید خود استفاده کند.کما اینکه این طراحی تا پیش از این نیز در تولید آیفون 5 اس و آیفون SE نیز مورد استفاده قرار گرفته بود پس ممکن است اپل در تولید آیفون XI یا حداقل یکی از آیفون‌های 2019 از این طراحی برای ساخت تلفن‌های هوشمند جدید خود استفاده کند.

شایعات حاکی از آن است که اپل در سال جدید میلادی آیفون پرچم‌دار خود را با عنوان آیفون XI یا آیفون 11 آماده عرضه به بازار می‌کند. بر این اساس میتوان پیش بینی کرد که آیفون جدید اپل که قرار است با دوربین سه لنز کارکند، دارای طراحی مشابهی با آیپد پرو 2018 باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373