لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزان‌ترین تلویزیون‌های هوشمند نیز به ایرپلی 2 مجهز می‌شوند

ارزان‌ترین تلویزیون‌های هوشمند نیز به ایرپلی 2 مجهز می‌شوند

هفته گذشته و مشخصاً در جریان CES 2019 مشخص شد که شرکت اپل تصمیم دارد تا سیستم ارتباطی ایرپلی را به تلویزیون‌های هوشمند شرکت سامسونگ، ال جی و سونی عرضه کند و حالا خبرهای به دست آمده از کمپانی‌های سازنده تلویزیون‌های ارزان قیمت نیز حاکی از آن است که محصولات این کمپانی‌ها نیز به سیستم ارتباطی ایرپلی مجهز می‌شوند.

شرکت TCL تصمیم گرفته تا در سال جاری میلادی تلویزیون‌هایی ارزان قیمت و میان رده را با تجهیز به سیستم ارتباطی ایرپلی 2 مجهز کند تا از آن طریق کاربران دستگاه‌های تولید شده توسط اپل از طریق دو سیستم عامل مک او اس و آی او اس بتوانند محتوای ویدیویی و تصویری مورد نظر خود را روی نمایشگرهای بزرگ‌تر آن‌ها مشاهده کنند.

سیستم ارتباطی ایرپلی 2 به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت بی‌سیم محتوای تصویری و چند رسانه‌ای خود را از دستگاه‌هایی نظیر آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک را در تلویزیون‌های دیگر ببینند. علاوه بر این موارد تکنولوژی ایرپلی 2 این امکان را به کاربران می‌دهد که از طریق ارتباط بی‌سیم محتوای نمایشگر دستگاه خود را روی تلویزیون‌ها مشاهده کنند با این حال اپل ممکن است قابلیت Mirror کردن را به صورت نرم افزاری از دستگاه‌های خود حذف کند و کاربران همه تلویزیون‌ها امکان دسترسی به آن را نداشته باشند.

علاوه بر این، پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل در طول سال جاری میلادی ممکن است پشتیبانی از ایرپلی 2 را به ست تاپ باکس‌های دیجیتالی دیگر و همچنین دانگل‌های ارتباطی نیز بیاورد و پس از آن کاربران از طریق کروم کسب و ست تاپ باکس آمازون نیز امکان دسترسی به محتوای چند رسانه‌ای را در تلویزیون‌های هوشمند داشته باشند.

علاوه بر این، اقدام جدید اپل برای عرضه ایرپلی به صورت عمومی حاکی از تغییر سیاست‌های اپل در زمینه ارائه قابلیت‌های اختصاصی در دستگاه‌های دیگر دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420