لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ ممکن است با معرفی گوشی تاشو رقابت جدیدی را با اپل شروع کند

سامسونگ ممکن است با معرفی گوشی تاشو رقابت جدیدی را با اپل شروع کند

 شرکت کره‌ای سامسونگ تصمیم دارد تا در تاریخ بیستم فوریه سال جاری میلادی در جریان یک کنفرانس ویژه علاوه بر بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی تلفن‌های هوشمند گلکسی از نسخه جدید این محصولات با عنوان گلکسی اس 10 رونمایی کند.

بسیاری از شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در سال جاری میلادی حداقل یک تلفن هوشمند را با قابلیت تا شوندگی آماده عرضه می‌کند. علاوه بر این در جریان کنفرانس CES 2019 که چند روز پیش برگزار شد، سامسونگ از یک نمونه ابتدایی گوشی هوشمند تاشو رونمایی کرده بود. طراحی این تلفن هوشمند البته بسیار بد بود تا حدی که بسیاری از تحلیلگران و خبرنگارانی که از این محصول را مورد بررسی قرار داده بودند، اعلام کردند که سامسونگ هنوز برای تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو آماده نشده است.

با این حال تصویر دعوت تامه مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 نشان دهنده آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا احتمالاً یکی از مدل‌های این محصول را به صورت تاشو آماده عرضه به بازار کند. گفتنی است که سامسونگ مدت‌ها است که پروژه تولید محصولات تاشو و هوشمند خود را شروع کرده است با این حال به نظر می‌رسد که حالا زمان تجاری سازی و معرفی اولین محصول مبتنی بر این قابلیت‌هافرا رسیده است.

این خبرها در حالی مطرح شده است که شرکت اپل به عنوان اصلی‌ترین رقیب سامسونگ هنوز هیچ تلاشی برای تولید تلفن‌های هوشمند تا شو نکرده است و هنوز پروژه تولید این گونه از محصولات در کمپانی اپل کلید نخورده است.

گزارش روز گذشته وال استریت ژورنال اعلام کرده که سامسونگ به احتمال زیاد با معرفی و عرضه گلکسی اس 10 بسیاری از قابلیت‌هایی که اپل در تولید آیفون‌ها به کار نبرده را تجاری سازی می‌کند. بر این اساس گلکسی اس 10 پلاس احتمالاً با دوربین دارای سه لنز و شاید هم با نمایشگر تا شو آماده عرضه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420