لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش کامپیوترهای مک در سه ماهه پایانی 2018 کاهش داشته است

فروش کامپیوترهای مک در سه ماهه پایانی 2018 کاهش داشته است

 بر اساس گزارش جدید منتشر شده از موسسه Gartner مشخص شده است که شرکت اپل همانند بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده کامپیوترهای شخصی در سه ماهه پایانی 2018 با کاهش فروش این دسته از محصولات مواجه بوده است.

بر این اساس، مشخص شه است که میزان فروش محصولات مک در سه ماهه چهارم سال 2018 نزدیک به 3.8 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته رشد منفی داشته است. در این دوره اپل 4.9 میلیون کامپیوتر مک به فروش رسانده است که نسبت به سال گذشته نزدیک به 0.2 درصد کاهش داشته است.

اپل در این مدت زمان توانسته نزدیک به 7.1 درصد از سهم بازار کامپیوترهای شخصی را از آن خود کند. بر این اساس، این کمپانی پس از DELL در رتبه چهارم فروش کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان قرار دارد. در بازه زمانی یاد شده شرکت لنوو در رتبه اول قرار گرفته است و اچ پی به عنوان پرفروش‌ترین تولید کننده لپ تاپ جای خود را به این کمپانی داده است. پس از لنوو و اچ پی، شرکت Dell در رتبه سوم قرار دارد و شرکت اپل به عنوان چهارمین شرکت در زمینه فروش کامپیوترهای شخصی قرار دارد.

در بازه زمانی یاد شده به طور کل فروش کامپیوترهای شخصی کاهش قابل توجهی داشته است و به همین دلیل می‌توان کاهشی که شرکت اپل متحمل شده است را در بازار جهانی کامپیوترهای مک منطقی و عادی در نظر گرفت. در این میان مشخص شده است که شرکت ایسوس همچنین در رتبه‌ای پایین‌تر از اپل قرار دارد و تمایل به خرید محصولات این کمپانی ویتنامی به طور قابل توجهی کمتر از مک بوک‌ها و آیمک‌های شرکت اپل قرار دارد. در نهایت پس از ایسوس، کمپانی ایسر در بازه زمانی یاد شده کمترین میزان فروش کامپیوترهای شخصی را داشته است و به همین دلیل ممکن است سهام این کمپانی در سه ماهه اول سال 2019 میلادی کاهش داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420