لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون XR پارت چین احتمالاً کاهش پیدا می‌کند

قیمت آیفون XR پارت چین احتمالاً کاهش پیدا می‌کند

 گزارش‌های جدید منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم گرفته تا قیمت آیفون XR را برای بار دیگر در چین کاهش دهد. بر این اساس پارت چین این محصول احتمالاً تا 100 دلار نسبت به سابق کاهش قیمت خواهد داشت.

بر اساس گزارش جدید وب سایت Yahoo Finance شرکت اپل به عامل‌های فروش متفرقه در چین اعلام کرده تا قیمت آیفون XR را تا 100 دلار نسبت به گذشته کاهش دهد. اپل البته تخفیف‌های ویژه خود را به صورت مستقیم در چین ارائه نداده است. این مسئله به آن معنا است که این اپل استورهای رسمی در چین همچنان این محصولات را با قیمت عادی به فروش می‌رسانند با این حال برخی از فروشندگان متفرقه که به عنوان عامل فروش مجاز در چین فعالیت می‌کنند، از همین حالا می‌توانند این محصول را پایین‌تر از قیمت معمول آن در بازار به فروش برسانند.

Yahoo Finance اعلام کرده است که اپل به طور مستقیم این پیشنهاد ویژه را به راه نیانداخته است و در حقیقت یکی از کمپانی‌هایی که در زمینه توزیع و عرضه محصولات اپل در چین فعالیت می‌کند، اقدام به راه اندازی این پیشنهاد ویژه کرده است. بر این اساس این کمپانی آیفون XR را از قیمت 5980 یوان به 5380 یوان رسانده است و در حال فروش این محصول با قیمتی پایین‌تر است.

اپل به بسیاری از شرکت‌ها و عامل‌های توزیع و فروش در کشور چین این اجازه را داده است تا با ارائه پیشنهادها ویژه میزان فروش این محصول را بالا ببرند. چین یکی از مهم‌ترین بازارهای تلفن هوشمند را برای اپل دارد و به همین دلیل کمپانی یاد شده تلاش کرده تا با استفاده از روش‌های تشویقی کاربران این کشور را به خرید محصولات ارزان قیمت‌تر خود کرده است.

برخی از توزیع کننده‌های چینی همچنین اعلام کرده‌اند که در صورت خرید یک آیفون XR در بازار چین، به کاربران یک کوپن 150 یوان معادل 20 دلار برای خرید بعدی هدیه می‌دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت