لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

78 درصد از کاربران از قابلیت‌های سلامتی اپل واچ رضایت دارند

78 درصد از کاربران از قابلیت‌های سلامتی اپل واچ رضایت دارند

مرکز سلامتی سان دیگو به تازگی نتایج نظر سنجی خود را در مورد استفاده از محصولات هوشمند برای ردیابی فاکتورهای سلامتی منتشر کرده است که طی آن مشخص شده که اپل واچ توانسته رضایت بیش از 78 درصد کاربران را جلب کند.

در این نظر سنجی که در میان 425 بیمار در سال 2018 انجام شده، مشخص شده که 78 درصد از آن‌ها از قابلیت ردیابی سطح فاکتورهای سلامتی در اپل واچ رضایت دارند و این قابلیت را بسیار کاربردی می‌دانند.

در این میان 96 درصد از پاسخ دهنده‌های این نظر سنجی اعلام کرده‌اند که از روند اتصال سریع اپل واچ به آیفون و مشاهده اطلاعات سلامتی در آن رضایت دارند، با این حال 90 درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که به صورت روزمره از قابلیت‌های سلامتی اپل واچ استفاده می‌کنند و نهایت 78 درصد از آن‌ها به طور کامل از این قابلیت در اپل واچ‌ها رضایت دارند.

نتایج این نظر سنجی در ژورنال سازمان سلامتی آمریکا نیز منتشر شده است که حاکی از آن است که آپدیت‌های نرم افزاری جدید واچ او اس و آی او اس به طور مشخص علت اصلی رضایت بالای کاربران از دستگاه‌های جدید شرکت اپل است. اپل در توسعه آی او اس 11.3 به بعد تلاش کرد تا قابلیت‌های بیشتری را در زمینه رکورد و ردیابی اطلاعات حیاتی مربوط به سلامتی را در آیفون‌ها و اپل واچ بگنجاند.

کاربران از طریق این قابلیت می‌توانند اطلاعات مربوط به سلامتی خود را در اپل آیدی و در بخش اطلاعات شخصی خود ثبت کرده و در هنگام بروز مشکلات مربوط به سلامتی، متصدیان فوریت‌های پزشکی می‌توانند به صورت سریع به اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند و از آن طریق عملیات درمانی و نجات خود را شروع کنند.

اپل تصمیم دارد تا با عرضه قابلیت‌های ویژه‌تر برای ردیابی فاکتورهای سلامتی به کاربران در زمینه بهبود روند استفاده از اپل واچ کمک کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373