لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پارت نامبر آمریکا یا همان LL/A تا چه حد در محصولات اپل مهم است؟ :: قسمت پنجم (پایانی)

پارت نامبر آمریکا یا همان LL/A تا چه حد در محصولات اپل مهم است؟ :: قسمت پنجم (پایانی)

در قسمتهای پیشین تأثیر پارت نامبر را روی محصولات اصلی توضیح دادیم و حالا در این قسمت قصد داریم تا تأثیر پارت نامبر روی محصولات جانبی را بررسی کنیم 

پارت نامبر روی محصولات جانبی چه تأثیری دارد؟


تنها تأثیر پارت نامبر در محصولات جانبی به نوع پریز برق کشورها مربوط می‌شود. در حقیقت اگر محصول جانبی شرکت اپل را خریداری می‌کنید که نیازی به اتصال برق ندارد، پارت نامبر به هیچ وجه روی کارکرد و استفاده شما تأثیر گذار نیست.

اگر آداپتور یا شارژر اصلی اپل را برای دستگاه‌های خود خریداری می‌کنید، ممکن است پارت نامبر روی نوع تبدیل پریزی که شما از آن استفاده می‌کنید تأثیر گذار باشد.

با این حال پارت نامبر روی کیفیت ساخت و کاربری محصولات جانبی دیگر، نظیر کابل‌های تبدیل، هندزفری، اپل واچ سری 3 به قبل و حتی ایرپاد تأثیر گذار نیست.

در پایان تأکید می‌کنیم که پارت نامبر روی محصولات جانبی نظیر ایرپاد و اپل واچ سری 3 به قبل، کابل‌ها و هندزفری تأثیری ندارد و کیفیت ساخت آن‌ها به هیچ وجه متفاوت نیست. 

آیا پارت نامبر ارزش هزینه کردن را دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که در برخی از اوقات پارت نامبر برخی از کشورها ممکن است روی کارکرد دستگاه تأثیر گذار باشد و همین مسئله قیمت آن را افزایش یا کاهش دهد. برای مثال پارت اروپایی کامپیوترهای مک با حروف غیر انگلیسی و مثلاً فرانسوی چاپ شده که برای کاربران ایرانی که با دو زبان فارسی و انگلیسی به طور معمول کار می‌کنند، ناخوشایند است. اما همچنان باید در نظر داشت که کیفیت ساخت این محصولات با پارت‌های دیگر برابر است و به هیچ وجه متفاوت نیستند.

پارت نامبر آن‌چنان که در بازار ایران به آن آب و تاب می‌دهند، در نوع کاربری از دستگاه موثرنیست. البته این مسئله به طور مشخص به محدودیت‌های اعمالی در ایران و عدم عرضه محصولات اپل به صورت اختصاصی و مستقیم در بازار کشور مربوط می‌شود که جای فعالیت را برای برخی از سودجویان باز کرده است.

در حقیقتانتخاب یک پارت نامبر مشخص به طور کامل بر عهده شما است. اما باید به یاد داشته باشید که پارت نامبر دستگاه شما هیچ برتری یا ضعفی نسبت به دستگاه دیگری که دارای پارت نامبر دیگر است ندارد. تاکیید خریداران ایرانی برای خرید یک پارت نامبر مشخص نظیر LL/A آمریکایی بیشتر جنبه روانی و ذهنی دارد. با این حال در برخی از اوقات (نظیر پشتیبانی از دو سیم کارت در پارت چینی آیفون های 2018) باعث میشود تا کاربری دستگاه ها به طور قابل توجهی تغییر کند.

توصیه میکنیم تا مطلب انواع پارت نامبر را در وبلاگ اِن آی سی مشاهده کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373