لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پشتیبانی از آیمک 2012 را متوقف کرد

اپل پشتیبانی از آیمک 2012 را متوقف کرد

 شرکت اپل در یک سند داخلی که به تازگی برای اپل استورهای سراسر جهان منتشر کرده اعلام کرده که پشتیبانی از آیمک 2012 تا پایان ژانویه سال جاری میلادی متوقف می‌شود.

بر این اساس، کاربران آیمک‌های 2012 به قبل دیگر امکان دریافت خدمات تعویض یا تعمیراتی شرکت اپل را نخواهند داشت و این محصولات به عنوان دستگاه‌های قدیمی شرکت اپل به حساب خواهند آمد.

بر این اساس، مشخص شده که اپل برای مدت طولانی و مشخصاً 7 سال از آیمک‌های خود پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری کرده است و پس از آن تصمیم دارد تا تمرکز خود را روی ارائه خدمات بهتر به کامپیوترهای جدیدتر خود بگذارد.

عدم پشتیبانی اپل از آیمک‌های 2012 لزوماً به معنای عدم کارکرد و پاسخگویی این محصولات به کاربران نیست، بلکه به این معنا است که گارانتی بین‌المللی این دستگاه‌ها پایان یافته است و پس از آن کاربران از این دستگاه‌های 7 ساله باید با هزینه خودشان خدمات تعمیراتی را دریافت کنند.

با این حال اپل اعلام کرده که تا دو سال دیگر و مشخصاً تا روز 30 ژانویه 2021 همچنان خدمات تعمیراتی خود را برای آیمک 2012 در صورت پرداخت هزینه کاربران ادامه می‌دهد و پس از آن کاربران این دستگاه‌ها یا باید دستگاه‌های جدید را خریداری کنند یا در صورت خرابی باید به تعمیرکاران متفرقه که تخت نظارت شرکت اپل نیستند مراجعه کنند.

اپل اعلام کرده که تمامی محصولات خود را حداقل تا مدت 5 سال از لحاظ ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری پشتیبانی می‌کند و پس از آن پشتیبانی طولانی مدت خود را از دستگاه‌ها حذف کرده و کاربران را خرید و استفاده از دستگاه‌های جدیدتر تشویق می‌کند. با این حال باید در نظر داشت که محصولات شرکت اپل یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده طولانی مدت از دستگاه‌های کامپیوتری به حساب میاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373