لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاور به مرحله تولید رسید

ایرپاور به مرحله تولید رسید

بر اساس شایعات منتشر شده شرکت اپل تولید انبوه ایرپاور را احتمالاً شروع کرده است و این محصول را بالاخره پس از تأخیر یک ساله آماده عرضه به بازار می‌کند.

شایعات منتشر شده از وب سایت هنگ کنگی ChargerLAB حاکی از آن است که اپل تولید انبوه ایرپاور را به عنوان پد شارژ بی‌سیم خود شروع کرده است و قرار است این محصول را در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس، شرکت اپل از همین حالا سفارش تولید ایرپاور را به شرکت‌ها و کارخانه‌های عضو زنجیره تأمین خود داده است و این کمپانی‌ها فرایند تولید انبوه و بسته بندی آن را شروع کرده‌اند و در آینده نزدیک قرار است این محصول را آماده عرضه به بازار کنند.

وب سایت هنگ گنگی یاد شده همچنین در حساب کاربری توییتر خود نیز از تلاش اپل برای تولید انبوه ایرپاور در سال 2019 میلادی خبر داده است و اعلام کرده که این محصول به همراه درگاه USB-C به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود.

عرضه USB-C در ایرپاور حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا این درگاه را به عنوان جایگزینی بهتر نسبت به درگاه لایتنینگ آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که در آینده نزدیک این کمپانی در تولید محصولات اصلی خود نظیر ایرپاد و آیفون‌ها نیز از درگاه یو اس بی تایپ سی به جای لایتنینگ استفاده خواهد کرد.

فردی که با نام Luxshare در اینترنت فعالیت می‌کند نیز به تازگی اعلام کرده که در زنجیره تأمین قطعات و محصولات شرکت اپل در کارخانه‌های چینی کار می‌کند. او اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک ایرپاور را آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس پیش بینی‌های زیادی از طرف تحلیلگران در مورد تلاش اپل برای عرضه با تأخیر این محصول به بازار منتشر شده است با این حال هنوز زمان دقیق عرضه آن مشخص نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373